To blog "Eating around..."




Διατηρώ το προσωπικό μου food blog, το Eating Around (www.free-to-eat.blogspot.com) και παράλληλα γράφω συνταγές για το lovecooking.gr και το lifezone.gr.
Τους τελευταίους μήνες συμμετέχω και στην εκπομπή JOY του SKAI με βιντεάκια μαγειρικής για το food blog project. Τη δουλειά μου μπορείτε να τη δείτε μέσω του blog μου κυρίως αλλά και στη σελίδα μου στο facebook (https://www.facebook.com/pages/Eating-Around/155826757787162)
Aπό το 2009 ασχολούμαι εντατικά με τη μαγειρική την οποία λατρεύω και κάποιες φορές σε αυτά τα χρόνια ανέλαβα το μενού για εκδηλώσεις λίγων ατόμων, αλλά δυστυχώς δεν είναι κάτι που μπορώ να το κάνω συχνά, λόγω της βασικής μου πρωινής εργασίας που δεν μου αφήνει πολύ χρόνο ελεύθερο!

Μαγειρική για μένα δεν είναι μόνο το μισάωρο που θα καθίσεις να φτιάξεις ένα φαγητό! Μαγειρική είναι η συλλογή των υλικών, το ψάξιμο, η δοκιμή, το διάβασμα, η ανταλλαγή απόψεων και ο τρόπος σερβιρίσματος αυτού του πιάτου. Περνάω πολλές ώρες στην κουζίνα αλλά και στις αγορές και στο τέλος απολαμβάνω τα δημιουργήματά μου με καλή παρέα! Λατρεύω το φρέσκο σπιτικό ψωμί και τα μυρωδάτα μπισκότα που έχω πάντα σε ένα βάζο για τον πρωινό καφέ. Νόστιμη αμαρτία η κρέμα γάλακτος! Γευστική εμμονή η μαστίχα! Απαραίτητο αξεσουάρ τα ταπεράκια που παίρνω καθημερινά στο γραφείο γιατί το σπιτικό φαγητό δεν συγκρίνεται με κανένα!!
Mότο μου: Τις νοστιμιές αξίζει να τις μοιραζόμαστε! Γι'αυτό και ό,τι νόστιμο δοκιμάσω αμέσως το παρουσιάζω και το μοιράζομαι με τους αναγνώστες μου! Όταν εμπνευστώ μια νέα συνταγή, δεν θα την κρατήσω για τον εαυτό μου, την παρουσιάζω χωρίς καν να διασφαλίσω πνευματικά δικαιώματα! Γιατί πολύ απλά, στη μαγειρική δεν χωράνε εγωισμοί, είναι η τέχνη της παρέας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets