Το blog "Κατά της επιλόχειας κατάθλιψης"



Με λένε Κάλλη, από το Καλλιόπη, (σαν την γιαγιά μου την Καλλιόπη χιχιχιχι).

Σας καλωσορίζω σε αυτό το μπλοκ με την ελπίδα να μοιραστούμε όλες και όλοι τις εμπειρίες μας σε αυτό που θεωρείτε "ταμπού", την επιλόχεια κατάθλιψη
Το μπλοκ δημιουργήθηκε μετά από παρότρυνση της φίλης μου Mamma El, λόγω & προσωπικής εμπειρίας, την οποία έχω καταθέσει στο μπλοκ μου. Αν & διστακτική στην αρχή, τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν καλή κίνηση. Ακόμη & μία μανούλα εάν βοηθηθεί από αυτά που θα διαβάσει, τότε έχουμε κάνει κάτι!
 

Το μπλοκ δεν είναι μόνο για τα άσχημα ψυχολογικά που περνάμε κατά καιρούς, ή δημοσκοπήσεις & έρευνες (τις οποίες δεν πάω καθόλου όμως) αλλά & πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο μας κάνοντάς το ευχάριστα. Είτε μόνες μας (γιατί δεν ήμαστε μόνο μανούλες), είτε μαζί με την οικογένειά μας. Επίσης, τι μπορεί να μας φτιάξει την διάθεση. Επειδή είμαστε πολλές & διαφορετικές, θα ήταν χρήσιμο να μοιραστούμε το τί αρέσει στην κάθε μία από εμάς. Η διαφορετικότητα μας φέρνει πιο κοντά από όσο νομίζουμε.
Για όλες τις μαμάδες, λοιπόν, που έχουν περάσει από αυτήν την δοκιμασία! Ας πούμε όλοι την εμπειρία μας για να βοηθήσουμε κάποια άλλη!
 

Να θυμάστε δεν είναι κανείς μόνος του!! Να χαμογελάτε!! 


2 σχόλια:

Kalli Kent είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση! Η πρόσκληση είναι ανοιχτή για όποια μανούλα θέλει να μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία της ή ο,τιδήποτε άλλο θα ήθελε, επώνημα ή ανώνυμα, μπορεί να μου στήλει την ιστορία της στο kalliopi1981@gmail.com!

Top blogs είπε...

Αγαπητή μας φίλη
ευχαριστούμε και εμείς για την παρουσία σας εδώ.

Blogger Widgets