Το blog "My little fairy book!!"


Γειά σας κι από μένα!
Λοιπόν να πω κι εγώ λίγα λόγια για το blog μου το http://mylittlefairybook.blogspot.com/
Έφτιαξα αυτό το blog,για να αναρτήσω τα εφηβικά μου στιχάκια και ρητά από το λεύκωμά μου, επίσης μυστικά ομορφιάς, θέματα υγείας, ψυχολογίας και για να έχω κι εγώ τη δική μου γωνίτσα με τα αγαπημένα μου πράγματα!

Αυτό το blog είναι σαν το προσωπικό μου ημερολόγιο, δεν έχει εμπορικό-κερδοσκοπικό χαραχτήρα και τα άρθρα που έχω αναρτήσει είναι παρμένα από αξιόλογα sites και blogs με σκοπό μόνο την ενημέρωση.
Καλό σερφάρισμα σε όλους!!

MARA!

10 σχόλια:

τζίνα είπε...

πολύ καλό...

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Τζίνα!!

Αντιγόνη είπε...

Mara έχεις ένα καταπληκτικό μπλογκ. Χάρηκα πολύ που σε βρήκα εδώ.!!
Φιλιά

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Aντιγόνη ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!

Αριστοφανης είπε...

Μας χρειαζονται φρεσκα παιδια με ονειρα και ανοιξιατικες μυρωδιες...Καλη συνεχεια

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Top blogs είπε...

Και από εμάς καλή συνέχεια Μάρα !!!
Ήταν χαρά μας η παρουσίαση το τόσο δροσερού, γεμάτο αυθορμητισμό ιστολογίου σου!

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που δίνετε σε όλους εμάς,να κάνουμε τα blog μας γνωστά!!!

Κάνετε σπουδαία δουλεια!!
keep going!!

kartsonaki xristina είπε...

poli kalh aisthitikh-ena paramuthi ksekina! mprabo sou polu kalh douleia

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!

Blogger Widgets