To blog "Soundpapers"


To Soundpapers ξεκίνησε ως μια προέκταση των μουσικών μου επιλογών.

Το αντικείμενο μου έχει άμεση σχέση με τη μουσική και αποτελούν εργαλείο της δουλείας μου οι παρτιτούρες (soundpapers).

Η metal μουσική με εκφράζει ως άνθρωπο και γι αυτό έχω επικεντρωθεί περισσότερο σ' αυτήν.

Στόχος μου είναι να μοιράζομαι τις απόψεις μου περί μουσικής, μαζί σας και με αφορμή αυτό το blog να ενημερώνομαι και εγώ για να μουσικά νέα και τις πολυτάραχες ζωές των rock stars

Καλή διασκέδαση!

Soundpapers

Γιατί ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα!



7 σχόλια:

bels είπε...

great post! I like your blog

visit my blog if you want

http://bels-summerswing.blogspot.com/

merry xmas!

bels είπε...

great post! I like your blog

visit my blog if you want

http://bels-summerswing.blogspot.com/

merry xmas!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίοοοοοοοοοοο!!! Μ' αρέσουν οι ροκιές!!!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά.
Υγεία και αγάπη.

Unknown είπε...

Ωραίοοοοοο! Ροκ που δε φοβάται να αγγίξει κι άλλα είδη!

Αέναος Ταξιδευτής είπε...

ενα blog που το επισκεπτομαι συχνα...απλο λιτο και το κυριοτερο...ροκαρει την καλημερα μου!!

Ανώνυμος είπε...

Thnx eiste gluka rockakia! Opws eipe kai enas filos aplo kai lito, to Soundpapers den prospa8ei na bgalei xrimata alla to blog gia emena einai tropos ekfraseis na pw ti pisteuw kai tropos na enimerwnomai gia ta mousika nea logo ma8hmatwn polles fores den anenewnete alla meta sas apozimiwnw me kauta 8emata ;)! Eyxaristwww olous!

Soundpapers

Blogger Widgets