Το blog "Α! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο.."




Το Βlog αυτό:

Δεν είναι πολιτικά τοποθετημένο, πόσο μάλλον χρωματισμένο.
Δεν συγγράφεται από κρυπτο-δημοσιογράφους.
Δεν συμπαθεί τους “δήθεν”.
Δεν χαϊδεύει κανενός τα αυτιά.
Δεν ασχολείται με Blogo-παίχνιδα.
Δεν δέχεται πιέσεις και μαγκιές απο κανέναν..
Δεν φοβάται κανέναν (“καθαρός αστραπός, ουρανές δεν...).
Είναι λεύτερο! ΟΕΟ!!

Το Blog αυτό, έχει ως τώρα περίπου 500 (και βάλε) αναρτήσεις.
Δεν περιμένω να το διαβάσεις με την πρώτη, θα ήσουν για Γκίννες σίγουρα.
Διάβασέ το σιγά σιγά, λίγο-λίγο, ξεκινώντας από το τέλος.
Ελπίζω πάντως, να σου αρέσει.

1. Ένας απλός τρόπος να το διαβάσεις όλο, είναι μέσω του “Αρχείου” που έχει την μορφή “Ημερολογίου”.
2. Ένας άλλος, είναι μέσω της “Αναζήτησης”, γράφοντας μια λέξη ‘κλειδί’.
Θα σας βρεί, κάθε ανάρτηση που περιέχεται αυτή η λέξη μέσα.
3. Ένας τρίτος τρόπος, είναι με τις ετικέτες.
Κάθε ανάρτηση, καταχωρείται με μια ετικέτα, ανάλογα με το περιεχόμενό της.
4. Ο πιο εύκολος τρόπος όμως, είναι πατώντας στο Link αυτό: All my Posts (New)
και να δείτε εκεί τακτοποιημένα “ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ” όλα μου τα ως τώρα POSTS


Στο Βlog μου θα βρείς θέματα που έχουν να κάνουν με:
*Αληθινές προσωπικές ιστορίες
*Χιουμοριστικές ιστοριούλες, με αρκετή δόση αυτοσαρκασμού.
*Καθημερινά γεγονότα, είτε απο προσωπικές εμπειρίες, είτε ιστορίες ...της διπλανής πόρτας
*Χρήσιμα “μαθήματα” που αφορούν τα Βlog σας, με ιδέες και συμβουλές για διάφορα θέματα, και που έχουν την ίδια ταμπέλα (Blogger ιδέες και τρύκ).

Όποιος είναι γνώστης κάποιας ενότητας, και θέλει να συμμετάσχει αποκτώντας δικό του βήμα, με μεγάλη μου χαρά να τον προσκαλέσω και να μπεί στην ομάδα, που μέχρι στιγμής αποτελείται απο τον ιλιγγιώδη αριθμό των ..δύο μελλών. Ζαλιστήκατε, ε; Το ‘ξερα.

Θα παρακαλέσω όμως πολύ, πάρα πολύ, του θανατά πολύ, και γα(beep) πολύ..

όλους όσους.. :_Κοκκινίζουν με απλές, καθημερινές -αθώες στην ουσία- και συνηθισμένες εκφράσεις, να μπούν με δική τους ευθύνη. Εδώ το Μ@λ@κα μου πάει σύννεφο όταν χρειάζεται.
όλους όσους.. :_Έρχονται για να κάνουν το κομάτι τους, πουλώντας μούρη, για να τους θαυμάζουν οι κοπέλες η για να μου σπάσουν τα νεύρα, να το ξανασκευθούν, γιατί τους λελέδες τους αντιπαθώ καθ’ όλα, το ίδιο και τους σπασίκλες η τους ξενέρωτους εξυπνόβλακες.
όλους όσους.. :_Έρχονται να μου πουλήσουν τσαμπουκάδες, αγριηλίκια, κακιούλες και υποκρισίες, να το αφήσουν έξω απο την πόρτα, γιατί ...ε, δε λέει.. Τα έχω τα νευράκια μου και θα μου ξεφύγουν τίποτε μπινελίκια εν αιθρία.
(Η φωτογραφία μου επάνω, με δείχνει σε μια στιγμή ήρεμίας και πραότητας)

όλους όσους.. :_Αρέσκονται να σχολιάζουν ανώνυμα, να το κάνουν τουλάχιστον τίμια και ντόμπρα. Κρυμμένες πιπίτσες που πουλάνε ειρωνίες εκ του ασφαλούς, δεν τις χρειάζομαι, ούτε μου γεμίζουν το μάτι, παρά μόνο μου γεμίζουν τον χώρο σκουπιδαριό. Όταν κάποιος με βρίζει, θέλω να το κάνει κατάμουτρα. Τον εκτιμώ περισσότερο.

10 σχόλια:

Σαββέλης είπε...

πραγματικά ωραίο blog...
Πρέπει να το δείτε οπωσδήποτε...

Doo είπε...

Kinda weird blog :O

αριστοφανης είπε...

To πιο δυνατο μπλογκ, που λεει τα πραγματα με τ ονομα τους...Το ξερουν εξαλλου ολοι, κι ας μη το λενε... Φυσικα το διαβαζουμε καθημερινα...

ღ oneiremataღ είπε...

φιλικό μπλογκ κι από τα πολύ καλά και δυναμικά, που με έχει βοηθήσει πολύ με τις συμβουλές του για διάφορα θέματα και γκάτζετ λειτουργικότητας των μπλογκ και φυσικά με τις όμορφες κι ενδιαφέροντες αναρτήσεις ιστοριών και διηγήσεων...

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ είπε...

καλώς ήλθες ΑΑΤΟΝ

AATON είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα πολύ όμορφα σχόλιά σας, πραγματικά είναι το μεγαλύτερο βραβείο
PS: Doo, I agree with you, weird like hes owner ;)

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Πολύ αξιόλογο ιστολόγιο!

Σάββας είπε...

Τι να πει κανείς για αυτό το blog; Οι Κινέζοι λένε "μια εικόνα, χίλιες λέξεις", εγώ θα πω "ένα blog σαν αυτό, ένα εκατομμύριο λέξεις" και για να μην αρχίσω να γράφω όλες αυτές τις λέξεις θα πω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το επισκεφτεί κάποιος μόνο μια φορά. Αν κάνει την αρχή, τότε θα μπαίνει συνέχεια. Έχει τα πάντα. Προτείνω σε αυτόν που θα το επισκεφτεί για πρώτη φορά να αρχίζει να διαβάζει από τις παλιές αναρτήσεις. Όσο για τον ιδιοκτήτη του blog είναι καταπληκτικός! ΑΝΘΡΩΠΟΣ με όλη την σημασία της λέξης. ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ και (στο τέλος αφήνω το καλύτερο) πάνω απ' όλα ΠΟΝΤΙΟΣ. Δεν θυμάμαι πως έφτασα για πρώτη φορά στο blog του. Νομίζω τυχαία έψαχνα κάτι και κλικάροντας έπεσα πάνω σε ένα άρθρο που είχε γράψει με τίτλο "Χρόνια πολλά Άγγελέ μου". Όσο το διάβαζα διαπερνούσε το κορμί μου ένα ρίγος και το δάκρυ έτρεχε ασταμάτητα. Από τότε έγινα μόνιμος θαμώνας του blog. Φίλε Νίκο να' σαι πάντα καλά και να μας κρατάς συντροφιά με το υπέροχο blog σου.

Nasos-T είπε...

Ενδιαφέρον blog, με μεγάλη προσφορά, όμορφο, τακτοποιημένο και καλογραμμένο... Διαφωνώ μερικές φορές με κάποιες απόψεις του, νομίζω ότι προσεγγίζει ευαίσθητα θέματα λίγο απόλυτα, αλλά ok και αυτό χρήσιμο είναι...

George Fakos είπε...

Υπέροχο blog από έναν υπέροχο άνθρωπο... Και το δικό μου blog το έφτιαξα με βάση τις δικές του οδηγίες...

Blogger Widgets