To blog "Dimsyntetas 53 Το ιστολόγιο μου"




Dimsyntetas 53 O ελεύθερος χρόνος μου .... 
«Τα καράβια μου καίω δεν θα πάω πουθενά .!! Κι ας μη μου 'χεις χαρίσει ποτέ ένα χάδι ως τώρα πάντα εδώ θα γυρνώ από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα ώσπου να βρω νερό γιατί ανήκω εδώ. Σταυρωμένη πατρίδα μες στα μάτια σου είδα της ανάστασης φως». –

Το ιστολόγιο μου είναι ο ελεύθερος χρόνος μου , που προσπαθώ να είναι δημιουργικός και ωφέλιμος χωρίς να είναι σίγουρο ότι το κατορθώνω πάντα, όμως το προσπαθώ αληθινά και ειλικρινά.., προσεγγίζει όσα πράγματα αγαπάμε, όσα μας ενδιαφέρουν από το διαδίκτυο.. και έχουν κάποια σημασία και αξία για μας.

1 σχόλιο:

★MaRiBeL★ είπε...

╔═╗──────────╔═╗──╔╦═╦╗───╔╗
║╬╠══╦═╦╦╗╔╦╗║╬╠══╬╣═╣╚╦═╦╝║
║║║║║║╬║╔╝║║║║║║║║║╠═║╔╣╬║╬║
╚╩╩╩╩╩═╩╝─╠╗║╚╩╩╩╩╩╩═╩═╩╩╩═╝
──────────╚═╝───────────────Por Siempre
·♥·MaRiBeL·♥·

Blogger Widgets