To blog "Skoutaridis photo"


Κι εγώ λοιπόν....ένας οραματιστής με ένα φωτογραφικό φακό στο χέρι , έχω δημιουργήσει μια φωτογραφική γωνία...στην οποία παραθέτω και εκθέτω τις φωτογραφίες μου. Ερασιτέχνης μεν,αλλά φανατικός της όμορφης εικόνας.
 
Κίνητρό μου είναι η ανάγκη να αποδείξω και να δείξω στον κόσμο ότι υπάρχουν γύρω μας μικρά πράγματα, ασήμαντα, τα οποία είναι τόσο μεγάλα…οι γρήγοροι όμως ρυθμοί της ζωής δε μας αφήνουν να τα χαρούμε και να γεμίσουμε την ψυχή μας με αυτά. 

Δεν είναι μόνο το αίσθημα ρομαντισμού για την απλότητα της ζωής που δε χαιρόμαστε, ούτε η ανάγκη μου να αφήσω κάτι στον κόσμο που με οδηγεί να περνώ ώρες με μια φωτογραφική στο χέρι…είναι περισσότερο αυτό το αποτέλεσμα στο τέλος μια ημέρας φωτογράφησης που με οδηγεί να χαμογελώ βλέποντας μια ολόκληρη ιστορία να πλάθεται και να ξεπετάγεται μόνο μέσα από τις εικόνες.
Το ιστολόγιο είναι:

4 σχόλια:

Azzurro_1908 είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες και απίστευτη αίσθηση των στιγμών διακρίνω στο ιστολόγιό σου. Μπράβο σου! Καλή συνέχεια!!!

caeser είπε...

Πολύ όμορφο blog με εξαιρετικές φωτογραφίες! Μπράβο!

Anastazzzia είπε...

Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Άλλωστε σε παρακολουθώ εδώ και καιρό!Μπράβο!

Makis Del είπε...

ekpliktikes fwtografies...

Blogger Widgets