To blog "ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ"





Καλωσορίσατε στο δελφινο-ιστολόγιο μου και στο κόσμο του μωβ! Οι δύο αγάπες μου τα δελφινάκια και το μωβ (λιλά)! (Διαβάστε την πρώτη ανάρτηση για τα ΔΕΛΦΙΝΙΑ πατώντας στο ΔΕΛΦΙΝΙ και για το αγαπημένο μου μωβ χρώμα πατώντας στο Το αγαπημένο μου χρώμα!!!) Μέσα από αυτό το χώρο θα προσπαθήσω να έχουμε στιγμές όμορφες, ξεκούραστες, χαλαρές, θετικές, αισιόδοξες, ρομαντικές, ευαίσθητες σε μια χαρούμενη παρεούλα. Το ιστολογιάκι μου είναι ποικίλης ύλης με πολλά και διάφορα θεματάκια κι αυτό διότι το κάθε θέμα ξεχωριστά είναι κι ένα θέμα που μου αρέσει, με ενδιαφέρει και με γεμίζει ... Ελπίζω κάποια από αυτά να είναι και της δικής σας αρεσκείας και να μην καταντήσει βαρετό το δελφινάκι μου ... Όμως, θεωρώ και εξίσου σημαντικό να αναρτώ και ειδησούλες για την επικαιρότητα της Κύπρου και της Ελλάδας και κάποιες διεθνείς ειδήσεις ...

Εύχομαι όλοι οι ιστολόγοι να έχουμε μια καλή συνεργασία μεταξύ μας, να αποκτήσουμε γνώσεις και εμπειρίες και να συνεχίζουμε να ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας με καλά και αξιόλογα θεματάκια με την ίδια ορεξούλα.

Όσοι επιθυμούν, μπορούν να αναρήσουν ότι τους άρεσε από το ιστολόγιο μου στο δικό τους, με την προϋπόθεση στην πηγή να σημειώνεται με ενεργό σύνδεσμο (λινκ) το http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com. Το ίδιο θα κάνω κι εγώ (αφού πρώτα ζητήσω και πάρω την άδεια σας). Τα σχολιάκια στις αναρτήσεις αποδεκτά και καλοδεχούμενα. Άλλωστε απ αυτά παίρνουμε δύναμη για να συνεχίζουμε. Παρακαλώ, να αποφεύγεται τα υβριστικά, ειρωνικά και χυδαία σχόλια γιατί θα διαγράφονται αμέσως !!!
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη, την στήριξη, τα σχολιάκια σας. Αυτά μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω !
Φιλούθκια ...
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ

1 σχόλιο:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ευχαριστω για την παρουσιαση μου εδω... εβαλα το γκατζετ σας στα δεξια του μπλοκ μου αν θελετε να το δειτε...
σας ενημερωνω οτι αλλαξα το εισαγωγικο μου σημειωμα αν θελετε να το αλλαξετε κι εδω ...

ευχαριστω

Blogger Widgets