To blog "ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗ... ΒΟΥΛΑ!"


 
Η Βούλα, στα 34 της, είναι μία γυναίκα που έχει φάει τη ζωή με... την κουτάλα! Επιρρεπής στο φαγητό, ψάχνει τον έρωτα και τα βάζει με όλους και με όλα για να ζήσει τη ζωή που στερήθηκε. Οι εφηβικές χυλόπιτες, το άγχος της επιτυχίας, ώστε να μην είναι απλώς η "Βουλάρα", τα απωθημένα, που χτυπάνε συχνά πυκνά την πόρτα της, και τα ξεσπάσματα στις λιχουδιές, που της στέρησαν τα υποκοριστικά, γίνονται ο μεγαλύτερος εχθρός της προσπάθειας να αποκτήσει μία καθημερινότητα που πάντα ονειρευόταν. Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει το Σταύρο. Τον άνθρωπο που την κάνει να νιώσει τον έρωτα με τη βούλα!


Δεν είμαι συγγραφέας. Αλλά θα ήθελα. Παίρνοντας παράδειγμα από έναν "ιστοφίλο" μου, κάνω την πρώτη μου προσπάθεια μέσω του blog μου, ώστε να μου λέτε όλοι εσείς πως σας φαίνεται η ιστορία μου και να βρίσκω τρόπους να διορθώνομαι με κάθε νέα ανάρτηση. Κάθε άποψη είναι καλοδεχούμενη και εύχομαι να περάσετε καλά αφιερώνοντάς μου λίγο χρόνο. Φιλικά, Γιάννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets