Το blog "Ανακάλυψη"


Για ποιο λόγο ασχολείται κανείς με το δίκτυο και τα Blogs;

Απαντήσεις υπάρχουν πολλές. Τόσες όσες και τα Blog υποθέτω. 
Για μένα ίσως αποτελεί έναν χώρο για να εκφράσω ελεύθερα το τι μου αρέσει και το τι δεν μου αρέσει. Τι μου αρέσει στην καθημερινότητα, τι με ενοχλεί, τι θα ήθελα να άλλαζα.
Ίσως είναι και ένας τρόπος να μοιραστώ και πράγματα που θεωρώ ότι είναι χρήσιμα. 
Γενικά μου αρέσει στο δίκτυο να Ψάχνω. Οπότε και Βρίσκω (Ανακαλύπτω).Όχι απαραίτητα πάντα χρήσιμα πράγματα αλλά σημασία για μένα έχει και η διαδικασία. Ελπίζω αυτά που βρίσκω, ανακαλύπτω και γράφω στο Blog μου να έχουν και ενδιαφέρον και για άλλους.


1 σχόλιο:

Sor.Cecilia Codina Masachs είπε...

Gracias por quedarte en mi espacio,no me funciona bien el navegador y no me dejaba hacerme seguidora ni comentarios , pero ya estoy aquí.
Con ternura
Sor.Cecilia

Blogger Widgets