Το blog "Mαγική κιμωλία"


Το ιστολόγιο αυτό ξεκίνησε όταν φέτος μπαίνοντας σε μια τάξη με 24 παιδιά, η πρώτη ερώτηση που δέχτηκα ήταν αν έχω facebook ή φατσοβιβλίο όπως συνηθίζω εγώ να το αποκαλώ στους μαθητές μου. Ήξερα πως τα παιδιά έχουν επαφές με το διαδίκτυο,αλλά μάλλον είχα μείνει πίσω στο εύρος αυτών των επαφών. 
Μετά από αυτό και επηρεασμένη κι από άλλα σχολικά ιστολόγια που είχα δει, ξεκίνησα και το δικό μου ή καλύτερα το δικό μας ...μιας και αφορά στη Δ τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής. 
Με τον καιρό διαπίστωσα πως αποτελεί κίνητρο για τους μαθητές μου η δημοσιοποίηση της δουλειάς τους, ενώ ταυτόχρονα τους παρέχω και τη δυνατότητα να ασχοληθούν στον ελεύθερό τους χρόνο και με δραστηριότητες που υπάρχουν στους χώρους του ιστολογίου. 

Τέλος , στο blogάκι μας μπορεί να κανείς να βρει αρκετό υλικό για τη Δ τάξη του δημοτικού.
Αυτή είναι η προσπάθειά μας και ελπίζω να σας αρέσει!

4 σχόλια:

Iacovina Alipranti είπε...

Η προσπάθειά σας είναι πολύ καλή!!! Συγχαρητήρια για το κέφι και την καλή δουλειά! Καλή συνέχεια!!!

e είπε...

πάρα πολύ καλή η δουλειά σου. ελπίζω να την χαίρονται και τα παιδιά σου στην τάξη γιατί όπως φαίνεται την χαίρεσαι και εσύ.... συνέχισε

Anastazzzia είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Τα λόγια σας μου δίνουν κουράγιο!

Azzurro_1908 είπε...

Έξυπνη ιδέα! Μου άρεσε και για τα παιδιά μου! Μπράβο!

Blogger Widgets