To blog "Zeta Papdo"





Νομίζω ήρθε η ώρα να συστηθούμε… το No Excuse είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου, γιατί εδώ μπορώ να γράφω για όλα όσα προκαλούν την προσοχή μου ή για εκείνα που νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ. Υπάρχει όμως κι ένα κομμάτι μου, που δεν εκφράζεται με λέξεις!
Έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω τον δεύτερο διαδικτυακό μου χώρο! Το ‘Zeta Papdo’. Ένα sketch blog, όπου αναρτώνται αποκλειστικά και μόνο δικές μου δημιουργίες. 


Σκέφτηκα ότι υπάρχει μια άνιση αναλογία μεταξύ φωτογραφιών και εικονογραφιών στη σημερινή μας ζωή… όμως τι θα λέγατε να δίνατε μια ευκαιρία στις επαγγελματικές σας κάρτες, στα προσκλητήρια του γάμου σας ή στο λογότυπο της ιστοσελίδας σας, να αποκτήσουν μια πιο εικαστική μορφή; 
Τι θα λέγατε να δώσετε στην διακόσμηση του σπιτιού σας μια προσωπική σφραγίδα, τυπώνοντας πάνω σε ύφασμα ή κεραμικό, σκίτσα που εσείς θα επιλέξετε ή -γιατί όχι- που εσείς θα παραγγείλετε...

(ακόμα και σκίτσα του εαυτού σας)!  

E-mail επικοινωνίας:zetapapdo@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets