Το blog "cookthebook"


"Ψάχνοντας για κριτικές σε βιβλία τα οποία θέλω να αγοράσω, βρέθηκα σε πολύ ωραία blogs.... γι'αυτό σκέφτηκα να μοιραστώ με άλλους που ίσως ενδιαφέρονται τα βιβλία που διαβάζω κι εγώ....χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου ούτε ειδικό, ούτε ιδιαίτερα στα της λογοτεχνίας....απλά κάποια που λατρεύει τα ταξίδια που της χαρίζουν τα βιβλία...

Μετά σκέφτηκα τι καλά που είναι όταν μπαίνω στην κουζίνα μου και αρχίζω να ανακατεύω κατσαρόλες και μπαχαρικά, και ακόμη καλύτερα όταν η κουζίνα μυρίζει κέικ, τηγανίτες, γαλακτομπούρεκο και κανταίφι και μπακλαβά και εκμεκ και παλεύω με τούρτες και cheesecakes και...και....
Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα σκέφτηκα....που τρελαίνονται για βιβλιοπωλεία και ζαχαροπλαστεία (πιστέψτε με τίποτ'αλλο δεν με συγκινεί από μαγαζιά).....κι αυτή είναι η απορία μου και η ερώτηση.....υπάρχουν κι άλλοι από αυτό το...είδος;;;;;"

Αυτή ήταν η πρώτη ανάρτηση της cook-εμού δηλαδή!-  στο μπλογκ cookthecook τον Μάιο του 2007...από τότε πήρα βεβαίως απάντηση στην ερώτηση μου, κι έπαψα να νοιώθω μόνη και ξένη στον κυβερνοχώρο...κατά περιόδους μαγείρεψαν και μαγειρεύουν κι άλλοι μαζί μου, με σταθερή αξία τον συμπλόγκερ navarino...

Τα βιβλία τα άφησα για λίγο στην άκρη ,γιατί δεν προλαβαίνω πλέον να γράφω κείμενα, μα η μαγειρική επιμένει...αν νοιώθετε κι εσείς μόνοι, ή επιθυμείτε να μαγειρέψετε-ή να μοιραστείτε ό,τι διαβάσατε- μαζί μας...τρέξτε, σας περιμένουμε!... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets