To blog "Xouxounit$a"


Ονομάζομαι Βίκυ και είμαι μια φοιτήτρια που ασχολέιται με τη μόδα το στύλ
και την ομορφιά και εξαιτίας αυτών των ενδιαφερόντων αποφάσισα να
δημιουργήσω ένα blog που θα μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα!Το blog μου ειναι το*

http://xouxounitsa.blogspot.com
* και είναι ένα fashion blog!!!!
Μπορείτε να βρείτε κριτικές προιόντων ομορφιάς και όχι μόνο,παρουσιάσεις αγορών δικών

μου,να μάθετε τα φοιτητικά στέκια της Θεσσαλονίκης,να δείτε κάποια DIY
projects και να γνωρίσετε καινούργιες φίλες που ασχολούνται όσο εσείς με τη μόδα! Παράλληλα θα γνωρίσετε κάποια πράγματα απο τη προσωπική μου ζωή και θα δείτε συνεντεύξεις και απο διάφορες bloggers!
Tέλος διοργανώνονται συχνά giveaways και μπορείτε να λάβετε μέρος και να
κερδίσετε διάφορα δωράκια!!
Ελπίζω να σας βρείτε στο blog μου κάτι που σας ενδιαφέρει και....have fun:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets