To blog "ΤΟ ΕΝ ΣΥΡΩ ΚΥΝΗΓΕΣΙΟ"


Συνάδελφοι - συνοδοιπόροι bloggers, ο προσωπικός μου διαδικτυακός χώρος, με όνομα "ΤΟ ΕΝ ΣΥΡΩ ΚΥΝΗΓΕΣΙΟ" είδε το φως της δημοσιότητας στις 17/1/2010. Αιτία αυτής της κίνησης είναι η αγάπη για το κυνήγι και την φύση. Η αγάπη όχι για το κυνήγι που, δυστυχώς, συναντάμε σε διάφορους ιστότοπους ή σε κάποιες φωτογραφίες με υπεράριθμα θηράματα, ή το κυνήγι που γίνεται η αιτία δυσμενών σχολιασμών, αλλά το κυνήγι που είναι η αιτία για να βρεθεί κάποιος στην ύπαιθρο. Να περπατήσει, να γεμίσει τα πνευμόνια του οξυγόνο, να χαρεί την δημιουργία που κληρονόμησε από τους παλαιότερους και που, θα πρέπει να προστατέψει, για να παραδώσει στους επόμενους και που αντί για περιπατητικό μπαστούνι κρατά ένα όπλο, για να μπορέσει να γευτεί στο τέλος της μέρας αυτά που η νόμοι του επιτρέπουν. Το κυνήγι που, η λελογισμένη δράση του, επιδρά διαχειριστικά στους πληθυσμούς της πανίδας.

Είμαι ένθερμος υποστηρικτής της ρήσης "Η ΦΥΣΗ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΝΕΤΑΙ" γιατί μόνο αν βιώσεις κάτι θα μπορέσεις να το αγαπήσεις και ως επέκταση να το προστατέψεις.


Απόρροια της συνδικαλιστικής ανησυχίας μου για τα κυνηγετικά δρώμενα και όλα αυτά που αποδίδουν οι Κυνηγετικές Οργανώσεις στους έννομους κυνηγούς, είναι και η αποτύπωση των ιδεών μου για τον χώρο, οι αντιρρήσεις και η επικρότηση κινήσεων προς το κοινό συμφέρον.

Με εκνευρίζει το φτιασιδωμένο ενδιαφέρον κάποιων που αξιώνουν να αυτοαποκαλούνται Οικολόγοι, αποβλέποντας σε οικονομικά 'η προσωπικά συμφέροντα. Γνώμη μου είναι ότι οι πραγματικοί Οικολόγοι και οι έννομοι και σωστοί κυνηγοί, δεν έχουν τίποτα απολύτως να χωρίσουν, αντιθέτως έχουν πολλά να ενώσουν στην προσπάθεια της προστασίας της φύσης και της άγριας ζωής.

Θα ήταν τιμή και χαρά μου να επισκεφτείτε την σελίδα μου http://kaliakouda.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets