Το blog "Παίζουμε μαζί"


Παίζουμε μαζί


Είμαι η Ζέφη Ραφτοπούλου και στις 30 Νοεμβρίου του 2007 ήρθε στον κόσμο η Ανδριάνα μου. Η ζωή πριν από ένα παιδί και μετά από ένα παιδί είναι πολύ διαφορετική…Ο κόσμος που ζούσα άλλαξε για πάντα…σαν να φωτίστηκε με το πρώτο φως της Άνοιξης. Είμαι, μια μαμά blogger. To blog μου λέγεται Παίζουμε μαζί http://paizoumemazi.blogspot.com/ και αφορά το παιδί και το παιχνίδι. Είμαι, ακόμα, δασκάλα και είμαι τυχερή γιατί μπορώ να παίζω όλη την μέρα με παιδιά. Είμαι σίγουρη πώς δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο σε αυτήν την ζωή από ένα παιδικό χαμόγελο…Είναι ο πιο πολύτιμος θησαυρός…Και το χαμόγελο της κόρης μου το κερδίζω όσο περισσότερο γίνομαι παιδί και παίζω μαζί της. Ξέρω καλά πως όταν γίνεσαι γονιός τα πάντα αλλάζουν στη ζωή σου και πως μερικές φορές δεν είσαι όπως θα ήθελες να είσαι.
Η κούραση της ημέρας, διάφορες σκέψεις και προβλήματα που δεν σε αφήνουν να ησυχάσεις κλέβουν και στερούν από το παιδί σου το παιχνίδι….και τη χαρά. Ακόμα μερικές φορές, στερεύουμε από ιδέες και όταν τα παιδί μας, μας ζητάει να παίξουμε μαζί του, δεν ξέρουμε τι.
 Όμως, πιστεύω, βαθύτατα πως αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια, τα αυτιά και την καρδιά μας και να αφήσουμε το παιδί μας να μας οδηγήσει στην μαγική χώρα του παιχνιδιού.
Εκτιμώ τη στήριξη σας στην αγάπη μου για τα παιδιά και το παιχνίδι. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιούργησα το Παίζουμε μαζί. http://paizoumemazi.blogspot.com/
Ελπίζω να το επισκεφτείτε και να ακούσω τη γνώμη σας. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, θα χαρώ να σας κερδίσω και να γίνετε αναγνώστες του Παίζουμε μαζί κάνοντάς μας Follow!
Πάντα χαμόγελα, πάντα ελπίδα και ζωή και παιχνίδι!
Ραφτοπούλου Ζέφη


20 σχόλια:

sebi_2569 είπε...

nice blog; bravo

paizoumemazi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
paizoumemazi είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Είναι μια προσπάθεια που την έχω ξεκινήσει εδώ και τρεις μήνες με πολύ δουλειά και αγάπη... Αξίζει να διαβάσετε...
http://paizoumemazi.blogspot.com/2011/04/blog-post_5715.html

Φάνης είπε...

Μπράβο σας κυρία Ραφτοπούλου.
Εχετε πραγματικά κάνει καταπληκτική δουλειά!

paizoumemazi είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Ελπίζω να γίνετε
αναγνώστες μας!!! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά και ευχαριστω.

Συγχαρητηρια στο ομορφο μπλοκ Θα παω απο εκει.

paizoumemazi είπε...

Καλή βδομάδα!!!

Φωτεινή είπε...

Ζέφη τα θερμά μου συγχαρητήρια.
Θα γίνουμε όλες αναγνώστριές σου.
Φιλιά.

paizoumemazi είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!!!
:)

paizoumemazi είπε...

Θα σας αρέσει τότε κι αυτό! http://paizoumemazi.blogspot.com/2011/04/blog-post_7472.html Να δω τον κόσμο μια φορά με τα μάτια σου!!!
Με αγάπη στα παιδιά μας. Χρόνια Πολλά!

THOMAS είπε...

Καταπληκτικο ιστολογιο,εγινα αναγνωστης σου,καλη συνεχεια.
thomasbirds.blogspot.com

Φωτεινή είπε...

Omorfo kai endiaferon.. Tha se diavazoume.

Nefeli είπε...

Mpravo poli kalo!

Liana είπε...

Τα συγχαρητήριά μου για την καλή δουλειά σας

Ανώνυμος είπε...

Hey very nice blog!!

paizoumemazi είπε...

Εδώ μπορείτε να βρείτε φανατστικές ιδέες για παιχνίδι με το παιδί σας http://paizoumemazi.blogspot.com/p/blog-page_1617.html

Εάν ψάχνετε υπέροχες κατασκευές για να παίξετε μαζί του εδώ! http://paizoumemazi.blogspot.com/p/blog-page_16.html

Αξίζει να διαβάσετε τις σκέψεις μου http://paizoumemazi.blogspot.com/p/blog-page_7057.html

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την αγάπη με την οποία έχετε αγκαλιάσει την προσπάθειά μου!!!

Elena είπε...

Tis efxes mou gia akomi megaliteres epitixies.. Einai pragmatika ena poly omorfo blog..

tzina είπε...

poly kalh doyleia mprabo!

paizoumemazi είπε...

:)

alexia είπε...

Μπράβο Ζέφη πολύ ωραίο blogάκι!!!

Blogger Widgets