Το blog " ένα BlogSpot για τη μουσική, την ποίηση και τους ευαίσθητους…"


"Εγώ γράφω κυρίως για να μοιράζομαι όσα σκέφτομαι και δεν πρόφτασα να ξεστομίσω…είναι συνήθως ένας διάλογος με τον ίδιο μου τον εαυτό
Τις περισσότερες φορές γράφω τις ανησυχίες μου, τις ελπίδες μου, την κούρασή μου. Άλλες στιγμές κρατάω συντροφιά στον εαυτό μου για να μην αισθάνεται μόνος, τον παρηγορώ όταν χρειαζόταν παρηγοριά, τον ακούω όσα κι αν είχε να μου πει, είμαι ο άνθρωπός μου!!! 
Είναι μια περίεργη «άσκηση» ψυχανάλυσης…αντί να κάθεσαι σε κάποιο ανάκλιντρο και να τα λες τις σκέψεις σου, κάθεσαι τις γράφεις…"

Διαβάστε περισσότερα: http://seiriopolis.blogspot.com/2010/02/blog-post_4752.html#ixzz1NX2y2Eb4

Θα χαρώ να σας υποδεχτώ στο σπιτικό μου...καλή συνέχεια! ΜΕ ΕΚΤΊΜΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets