To blog "Ταξίδια και εκδρομές"



 Ταξίδια και Εκδρομές

Στιγμές που μένουν χαραγμένες στη μνήμη...

Ξεκίνησα αυτό το blog επειδή ήθελα να μοιραστώ τις αναμνήσεις μου και τις στιγμές μου από ταξίδια και διάφορες εκδρομές και με άλλους ανθρώπους.
Ανθρώπους που ίσως να τους έδινα ιδέες για τα μέρη που θέλουν κάποια μέρα να επισκεφτούν ή απλά να τους κάνω να περάσουν όμορφα γνωρίζοντας αυτά τα μέρη μέσα από τα δικά μου μάτια.

Ελπίζω να σας ταξιδέψω με τα λόγια και τις φωτογραφίες μου και να πετύχω τον στόχο μου να σας κάνω να περάσετε όμορφα!!



1 σχόλιο:

Katé είπε...

Καλημέρα!
Έχω αλλάξει λίγο το θέμα της σελίδας και το νέο link είναι αυτό:
http://miiscat89.blogspot.gr/

Ευχαριστώ!!

"Τον Απρίλιο του 2012, σκέφτηκα πως θα ήταν πολύ καλή ιδέα να δημιουργήσω ένα blog το οποίο να αναφέρεται στα ταξίδια και τις εκδρομές που έχω κάνει. Έτσι και εγώ θα αναπολώ και θα θυμάμαι στιγμές και μέρη τα οποία λάτρεψα αλλά και εσείς μπορεί να ταξιδεύετε μέσα από τις λέξεις, τις προτάσεις μου αλλά και τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει.

Τον Σεπτέμβρη του 2016, μετά από αρκετό καιρό αποστασιοποίησης από το blog αποφάσισα να επεκτείνω λίγο το θέμα του. Έτσι, αυτό το blog, πλέον, θα είναι ο διαδικτυακός χώρος στον οποίο θα μοιράζομαι -εκτός από τα ταξίδια- τις εμπειρίες μου, αγαπημένα βιβλία ή ταινίες, στιγμές της ζωής μου και γενικότερα οτιδήποτε αγαπώ."

Blogger Widgets