To blog "Fototexnis"

Το blog μου Fototexnis ασχολειται -----> http://fototexnis.blogspot.com/
αποκλειστικα με την τεχνη της φωτογραφιας.
Μεσα απο την φωτογραφια μπορω να ταξιδεψω παντου με κανει να ονειρευομαι και ειναι κατι που με εκφραζει απιστευτα πολυ και με ηρεμει.

Το μπλογκ μου δημιουργηθηκε τον Ιανουαριο 2012 και ποσταρω φωτογραφιες που τραβαω εντελως τυχαια.Χρησιμοποιω την αγαπημενη μου nikon και οτι μου κινει την περιεργια απλα το κλικαρω και το αποτυπωνω.  Εδωσα την ευκαιρια και σε καποια ατομα να ποσταρουν
τις δικες τους φωτογραφιες διοτι και αυτοι αγαπουν την φωτογραφια.
Το μπλογκ μου εχει σκοπο να παρουσιασει μια διαφορετικη πλευρα της random photography που λατρευω απιστευτα.
Ενα απο τα μεγαλα μου ονειρα ειναι να δουλεψω για το national geographic.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets