Το blog "Beauty With Artemi"


To blog αυτό δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να γνωρίσω γυναίκες που μοιράζονται το ίδιο πάθος με εμένα..
Στο blog μου ασχολούμαι κυρίως με το μακιγιάζ, με τα καλλυντικά προϊόντα, με home made masks, με το πως μπορούμε να είμαστε όμορφες κ να φροντίζουμε τον εαυτό μας ακόμα κ με λίγα χρήματα κ με ο,τιδηποτε συμπεριλαμβάνεται στην κατηγορία beauty!
 

Αν έχετε κ εσείς το ίδιο πάθος κ θέλετε να πάρετε ιδέες για όλα τα παραπάνω ή απλά θέλετε να ρίξετε μια ματιά στο blog μου, να είστε σίγουροι πως είστε παραπάνω από ευπρόσδεκτοι :)

Άρτεμη


6 σχόλια:

Katerina είπε...

Your blog is SUPER!

kot-itsa είπε...

we love artemi!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστω παρα πολυ κοριτσια! :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Aπό τα καλύτερα beauty blogs, από ένα όμορφο και πολύ ευγενικό κορίτσι,με όμορφα και χρήσιμα tutorials!

Ανώνυμος είπε...

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα Μολις σημερα ειδα το σχολιο σου,καλλιο αργα παρα ποτε!
Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ για τα καλα σου λογια!!
Εισαι πραγματικα απο τα πιο αγαπητα μου προσωπα στον ''μπλογκοσμο''!
Πολλα φιλια

unknown είπε...

ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ΠΕΙΡΑΙΑ

Σπούδασε επαγγελματικό μακιγιάζ στην κορυφαία ακαδημία ομορφιάς - ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Β. Γεωργίου Α3 - Πλ. 2104119907

Blogger Widgets