To blog "Αρμονία"


Μου αρέσουν:  η ζωγραφική, η φωτογραφία, η ποίηση, η μουσική, η λογοτεχνία, η διακόσμηση, οι εκδηλώσεις, οι όμορφοι άνθρωποι και οι στιγμές τους (γάμοι, βαφτίσεις, εκδηλώσεις) . Το blog αυτό, δημιουργήθηκε για όλα αυτά, για την ανάγκη ανταλλαγής απόψεων και την αναζήτηση ανθρώπων με τα ίδια ενδιαφέροντα και  την ίδια στάση ζωής, στηριζόμενη στη θετική σκέψη… και άλλα πολλά. Το όνομα μου, είναι Γεωργία.
Η Αρμονία είναι το στοιχείο, στο οποίο στηρίζεται η κοσμοθεωρία μου.
"Αρμονία είναι μία συνεπής σχέση των: θέλω, επιθυμώ, κάνω." Άγνωστος
Είμαι χαρούμενη για τον τρόπο που με αγκάλιασαν οι άνθρωποι εδώ μέσα,  καθώς για την ποιότητα τους  και την δημιουργικότητα τους.
Πιστεύω ότι θα περάσω πολύ όμορφα, μέσα στο blog – χώρο!

4 σχόλια:

Fantasía y realidad είπε...

Hola , te deseo lo mejor!!

Un saludo.

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τη παρουσίαση και το ότι συμπεριλάβατε το blog μου, στα αξιολογημένα από εσάς, ως καλύτερα ιστολόγια.Χίλια ευχαριστώ!!!

Unknown είπε...

FANTASIA!!! Muchas gracias!

Top blogs είπε...

@ Αρμονία
Αγαπητή μας φίλη
Ευχαριστούμε θερμά για τα καλά σας λόγια και την ευγενική σας παρουσία. Η δουλειά σας είναι καταπληκτική και η συμμετοχή σας μας τιμά ιδιαίτερα!

Blogger Widgets