To blog "mytripsonblog"


Το  http://mytripssonblog.blogspot.gr γεννήθηκε χμμ…δε θυμάμαι την ακριβή ώρα, αλλά ήταν 1 Οκτώβρη του 2011 και η γέννησή του δε συνοδεύτηκε από χαρές και γέλια γιατί γεννήθηκε στα κρυφά.
Δειλά δειλά γλίστρησε στην μπλογκόσφαιρα και άρχισε τις πρώτες δοκιμαστικές αναρτήσεις  σχεδόν ολομόναχο.
Για μήνες υπήρξε μοναχικό, όχι γιατί δεν το έπαιζαν τα άλλα blogs, αλλά γιατί ήταν μικρό, άμαθο και ντροπαλό.
Δεν είχε αποφασίσει αν θα ανοίξει τελικά τα πανιά και θα ταξιδέψει ή αν θα  μείνει στο μουράγιο να σαπίσει και να ξεχαστεί.
Έκανε αναρτήσεις, αλλά λίγες.
Έτσι περνούσε ο καιρός.
Το  Μάη του 2012, είδε στα άλλα  blogs  κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Μια φωτογραφική πρόκληση σαν σειρήνα κάλεσε το mytripsonblog να ανοίξει τα φτερά του και να ταξιδέψει .
Κι επιτέλους η πρώτη του ευχή έγινε  πραγματικότητα.
Γίνεται καλοτάξιδο.
Είμαι η Μαρία και το mytripsonblog είναι το δικό μου καράβι που δε βούλιαξε τελικά, αλλά αρμενίζει,  ασχολείται με πολλά θέματα και θα ασχοληθεί με περισσότερα στο μέλλον.
Ποικίλης ύλης θα το έλεγαν κάποιοι.
Η φωτογραφία, τα βιβλία, ο κινηματογράφος, τα ταξίδια, ό,τι μου αρέσει, ό, τι μου τη δίνει, ό, τι θέλω να φωνάξω και ό, τι θέλω να κρατήσω κρυφό(!) είναι  μερικά από τα θέματά μου.
Είστε όλοι καλεσμένοι σε αυτό το ταξίδι.

6 σχόλια:

myStickland είπε...

Αγαπημένο blog..αγαπημένη φίλη..!!
συναδελφικούς χαιρετισμούς απο το mystickland!:)

Ανώνυμος είπε...

Από τις ωραιότερες παρουσιάσεις!!!!

Memaria είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
Κι ευχαριστώ και το Top blogs για την παρουσίαση!

Top blogs είπε...

@ me (maria)
Σας ευχαριστούμε και εμείς για την παρουσία σας εδώ. Το ιστολόγιό σας είναι ιδιαίτερα όμορφο και αξιόλογο!

DIMI είπε...

Tό παρακολουθώ!!Ειμαι fan της Μαρίας μας!!Καλή επιτυχία Μαράκι!!

αγκαθι είπε...

Έχετε ένα πολύ όμορφο κι αξιόλογο ιστολόγιο, μ΄ άρεσε κι από σήμερα θα σας παρακολουθώ μ΄ ενδιαφέρον.Σας έχω στη λίστα μου.Η φώτο της Πάργας πολύ ωραία.Ειν΄ ένα θαυμάσιο μέρος.Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

Blogger Widgets