To blog "Εκείνη..."


"Εγώ,

είμαι Εκείνη...

Είμαι όλες εκείνες οι λέξεις που αγκυροβόλησαν εκεί.. στο κέντρο του λαιμού σου και χρόνια τώρα προσπαθούν να βρούν
φωνή.

Είμαι όλα αυτά που φοβάσαι να πεις, αλλά τα σκέφτεσαι χωρίς καμία ντροπή.

Είμαι Εκείνη που έβαψε το ιστολόγιό της μαύρο και μετά γκρι, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να βρεί το λευκό της.

Είμαι Εκείνη που ακουμπά απαλά πάνω στις σελίδες και εύχεται τα μάτια που θα τις χαϊδέψουν να είναι επιεική.

Παίρνει τα πινέλα της και στάζει λέξεις στις σελίδες, μήπως και γεννηθούν χρώματα.
Ανοίγει την πόρτα του "σπιτιού" της και σε βάζει μέσα, σε κερνάει καφέ και γλυκό του κουταλιού ή κουλουράκια κανέλας..
Πάρε βαθιά ανάσα.. έχουν όμορφα αρώματα οι σκέψεις..

Είμαι Εκείνη, ναί, και:
Θα μοιραστώ μαζί σου την χαρά μου
Θα ξεσπάσω μπροστά σου την οργή μου
Θα αφήσω μπροστά στα μάτια σου την θλίψη μου
και θα μοιραστώ μαζί σου τα πινέλα μου για να ψάξουμε μαζί τα χρώματα..
Θα ανοίξω την πόρτα, θα σου χαμογελάσω... και θα πω:

Καλώς Ήρθες.. "

6 σχόλια:

MetalDefianceProductions είπε...

Τ ε λ ε ι ο...δηλαδη,αληθινο!

Εκείνη.. είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. πάρα πολύ.. :)

Karolina , Krystyna , Klara ♥ είπε...

Bienvenida y les deseo unas buenas vacaciones;))

Karolina , Krystyna , Klara ♥ είπε...

Καλώς ήλθατε και σας εύχομαι καλές διακοπές ; ))

Εκείνη.. είπε...

@I Love Ski Jumping

Ευχαριστώ πολύ! :)

Ανώνυμος είπε...

polu omorfh h selida sas sunxaritiria :)

Blogger Widgets