Το blog "The Fashion Tamer"



Η ιδέα του blog μου thefashiontamer.blogspot.com ξεκίνησε όταν κατάλαβα πόσο ωραίο είναι το συναίσθημα του να γράφεις διάφορες εμπειρίες και γεγονότα που σου έχουν συμβεί και να τα μοιράζεσαι με τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Έτσι σκέφτηκα να αρχίσω τη συγγραφή ενός blog για κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ. Τη μόδα. Υπάρχουν τόσα fashion blogs τα οποία έχουν ως κύριο θέμα την αισθητική της γυναικάς αλλά ελάχιστα είναι αυτά που ασχολούνται με την αισθητική του άντρα.
Κύριο θέμα του blog μου λοιπόν είναι η μόδα και το στυλ στον άνδρα περισσότερο αλλά και στη γυναίκα.
Πιστεύω ότι οι λέξεις μόδα και στυλ είναι παρεξηγημένες έννοιες από έναν άντρα στην χώρα μας. Με αυτό το τρόπο οι αναγνώστες μπορούν να εξετάσουν τη μόδα με μεγάλη προσοχή να απορρίψουν το στυλ που δεν τους αρέσει και να επιλέξουν αυτό που θα τους ταιριάζει και θα τους κάνει να νοιώθουν άνετα.
Ακόμη εκτός από τη μόδα στο blog μου γραφώ και για άλλα θέματα όπως προσωπικές εξόδους σε διάφορα μαγαζιά όπως εστιατόρια η cafe η clubs και bars. Μετά την επίσκεψη μου σε κάποιο απ αυτά γραφώ για το στυλ και την αισθητική τους.
Κυρίως στόχος μου είναι να μπορέσω να φέρω κοντά δυο αντίθετες έννοιες, του άντρα και της μόδας, να εμπνεύσω ανθρώπους και να τους βοηθήσω σε αυτό που λεμέ με μια λέξη lifestyle.

2 σχόλια:

Cfu είπε...

para poly omorfo blog!!!!!!!!!

Gloria e Rogerio είπε...

We love your wonderful blog with materials so cool, we are following, congratulations.
Designer Jewellery Roger Rinaldi
http://sbrincos.blogspot.com

Blogger Widgets