Το blog "Δίχτυα από παλιά δαντέλα"


Δίχτυα από παλιά δαντέλα / http://anemondixtia.blogspot.com/

Καλώς ήλθατε στο σαλόνι μου

Είστε ευπρόσδεκτοι όλοι οι επισκέπτες.
Δεν έχω πάντα κέρασμα και γλυκό του κουταλιού..
Μπορεί μάλιστα να λείπω
έτσι όπως είμαι απασχολημένη ν απλώνω και να μαζεύω κάθε μέρα τα δίχτυα των ανέμων..
Μπλέκονται καμιά φορά κι άντε να τα ξεμπλέκεις..

Άλλοτε μοιάζουν όμορφα λεπτά πλεγμένα σαν αέρινο δίχτυ από παλιά δαντέλα..
Φοβάμαι μη την αγγίξω και διαλύσω τη μαγεία..
και χάνομαι μέσα σ αυτά..
Μπορεί ακόμα να κινδυνέψω εκεί πάνω,
αλλά η αίσθηση αποζημιώνει.

Ελάτε μια βόλτα μικρή.
Ίσως να βρείτε εδώ μόνο μια ήσυχη γωνιά ουρανού..
Δεν υπόσχομαι ότι θα είναι πάντα γαλανός.
Παίρνει όλα τα χρώματα που έχει η ψυχή,
από το πιο σκοτεινό ως το πιο διαυγές πράσινο, κι απάτητο γαλάζιο χιόνι..
Έχει κι αστέρια εδώ πάνω.
Κεντημένα με αστρόσκονη στα κατάλληλα σημεία..
Τα πιο χρυσά απ το χρυσό..
Καθίστε στα συννεφάκια που κατέβασα δίπλα απ το μπουφέ με τα καλούδια.
Έχει γυάλινο βυθό μαργαριτάρια,
ώσπου να τα ψάξετε..

έφθασα
Ρεγγίνα



Ποιά είναι η Ρεγγίνα;
Απαντώ:

Είμαι το ίδιο βλέμμα της αθωότητας
που αναζητά
όπως τότε..
Ανέμων δίχτυα ρίχνω
στο αχανές
στο πιο βαθύ άπειρο..
Ταξίδια κάνω εντός
και ίσως εκεί συναντηθούμε.
Το βλέμμα είναι ίδιο
οι ερωτήσεις ίδιες.
Οι απαντήσεις,
μέσα σ ανέμων δίχτυα μαζεμένες.
Το Βλέμμα ίδιο.
Το Άπειρο Βλέμμα Θεού
και Αθωότητας Παιδιού.

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Ένα υπέροχο σαλόνι με μία πραγματική οικοδέσποινα.

Καλημέρες μας

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Σ ευχαριστώ Meggie μου για το περίσσευμα Καρδιάς!

apinkdreamer είπε...

υπεροχο μπλογκ με μια ακομη πιο υπεροχη οικοδεσποινα!!!!

Cfu είπε...

ena akoma omorfo blog
me akoma pio kalo blogger!!!

SpIrToKoYto είπε...

άπλωνε τα δαντελένια δίχτυα σου Ρεγγίνα...
γλυκά του κουταλιού βρίσκουμε παντού...
την αθωότητα και την ευγένειά σου...όχι...!!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

@apinkdreamer, Ροζαντένια μου,
@Cfu
@SpIrToKoYto υπέροχο,
ευχαριστώ από Καρδιάς!

Blogger Widgets