To blog "Κήπος με τα χεράκια μου"


Tο site  Εργαστήρι Κηπουρικής "Φτιάχνω Κήπο"  ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό να λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη. Χαρούμενοι κηπουροί έρχονται, μαθαίνουν τα μυστικά της γλάστρας και του μπαξέ, και φεύγουν αγκαλιά με τα λουλουδάκια και τα λαχανικά που φύτεψαν!



Μπορείτε να επιλέξετε να παρακολουθήσετε ανάμεσα στις παρακάτω θεματικές ενότητες:

Φτιάχνω κήπο στο μπαλκόνι μου
  • Οργανώνω τις εργασίες μου βήμα-βήμα
  • Επιλέγω φυτά, υλικά και γλάστρες
  • Φυτεύω-μεταφυτεύω-πολλαπλασιάζω
  • Μαθαίνω να συντηρώ τα φυτά μου - Φυτοπροστασία - Φυτά προστασίας


Φτιάχνω λαχανόκηπο στο μπαλκόνι μου
  • Τι φυτεύω και πότε
  • Αρωματικά φυτά - Βότανα
  • Συγκαλλιέργειες - Δοχεία φύτευσης
  • Φτιάχνω σπορείο - Ανακυκλώνω τα υλικά μου

Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να μας ρωτήσετε ό,τι τραβάει η όρεξή σας. Με ένα κλικ στο www.ftiaxnokipo.gr μαθαίνεις λεπτομέρειες για το πρόγραμμα, τα μαθήματα, πώς θα επικοινωνήσεις μαζί μας, πού θα μας βρεις, και πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets