To blog "the secret of women"

 

ΓΙΑΤΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ BLOG?

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.........ΕΙΜΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ,

Και είμαι καλά-έτσι δεν πάει η φράση?????
Στην συγκεκριμένη περίπτωση είμαι η Χριστίνα και είμαι αγχωμένη.......Αγχωμένη αλλά και χαρούμενη που κατάφερα να φτιάξω το δικό μου  fashion blog...

Σίγουρα θα βρείτε πράγματα εδώ μέσα που ίσως έχετε δει και αλλού. Θέματα που θα σας αρέσουν, που δεν θα είστε σύμφωνες και άλλα που θα τα θεωρήσετε "έξυπνα"....

Γιατί όμως να προτιμήσετε το δικό μου  blog?
Θέλω να πιστεύω οτί προσφέρει μια καινούρια οπτική στον ευρύτερο χώρο της μόδας! Αυτό που θέλω να δείξω μέσα από τα άρθρα μου είναι οτι ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΜΟΔΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΟΥΧΟ αλλά ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!


Και αυτό μπορεί να  γίνει εφόσον γνωρίσουμε με λεπτομέρεια τι περιλαμβάνει κάθε στυλ και πως ξεκίνησε......Η ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ.....και μόνο αν γνωρίζουμε την δημιουργία και την εξέλιξη ενός πράγματος ,μπορούμε να το υιοθετήσουμε ΣΩΣΤΑ! Χωρίς να γινόμαστε καρικατούρες σε ο,τι βλέπουμε.......

ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ, ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΩ...

Έτσι μέσα από ιστορικές αναδρομές, μικρές ιστορίες, αξιοπερίεργα και συμβουλές θα γνωρίσουμε την μόδα μέσα από μία άλλη οπτική!!! 


                                                                       Ευχαριστώ πολύ! 

 

3 σχόλια:

kartsonaki xristina είπε...

eyxaristw poli gia tin anafora!elpizw na sas aresei kai na to agapisete oso kai egw!

Katerina είπε...

Omorfi parousiasi kai omorfo blog!!

kartsonaki xristina είπε...

se eyxaristw katerina mou poli!perimenw sxolia sas gia na to kanw kalitero

Blogger Widgets