To blog "lena'sjewel"





Τι να πω για μένα; Δεν είμαι πολύ καλή στα λόγια. Προτιμώ οι σκέψεις μου να γίνονται δημιουργίες. N’ απλώνονται μπροστά μου τα οποιαδήποτε υλικά έχω και να ταξιδεύω στον κόσμο της δημιουργίας που με συνεπαίρνει. Γι’ αυτό και τα κοσμήματά μου δεν επαναλαμβάνονται. Εννοώ, δεν μπορώ να δημιουργήσω ένα δεύτερο κόσμημα πανομοιότυπο του πρώτου. Προτιμώ να φτιάξω κάτι άλλο.

Από μικρό παιδάκι θυμάμαι ότι το παιχνίδι μου ήταν να φτιάχνω πάντα κάτι, όχι μόνο κόσμημα, οτιδήποτε έβαζα το μυαλό μου. Για μένα, για φίλους, για τους ανθρώπους που αγαπώ, οι ίδιοι άνθρωποι που με ώθησαν να τα προωθήσω, οι ίδιοι που με ώθησαν να δημιουργήσω αυτό το blog.

Τα υλικά που χρησιμοποιώ συνήθως είναι πέτρες διάφορες, κρύσταλλα, χάντρες, δέρμα, δερματίνη, σύρμα, κορδέλες, δαντέλα. Όλα τα κοσμήματα είναι μοναδικά και δεν επαναλαμβάνονται. Προσπαθώ να ενημερώνω συνεχώς τα αρχεία μου εδώ με νέες δημιουργίες. Ακόμα και αυτά που φαίνονται ότι έχουν αναρτηθεί σε παλαιότερες ημερομηνίες ενημερώνονται με νέα κοσμήματα ή αξεσουάρ." 

2 σχόλια:

lena'sjewel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!

Top blogs είπε...

Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στην παρέα μας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε πάντα με την ίδια δύναμη και δημιουργική φαντασία!

Blogger Widgets