To blog "My Lovable Baby"


Το My Lovable Baby είναι ένα blog για τη μαμά, τη μέλλουσα μαμά και τη wannabe μαμά με άρθρα γραμμένα με παιχνιδιάρικη διάθεση από μία νέα μαμά. Στις 11 Αυγούστου 2011 έφερα στον κόσμο το αγγελικό μου πλασματάκι.
Από τότε πλέω σε πελάγη ευτυχίας...αλλά και κολυμπώ στα βαθιά. Πετάω στους 7ους ουρανούς...αλλά και στα σύννεφα. Βρήκα τον εαυτό μου...αλλά έχω χάσει τον ύπνο μου. Ηρέμησα...αλλά και τρέχω με 1000. Με λίγα λόγια, είμαι μία χαζομαμά που "πετάει", "κολυμπάει" και "τρέχει". Μέσα από εδώ θέλω να μοιραστώ μαζί σας, με παιχνιδιάρικη διάθεση πάντα (που ως χαζομαμά διαθέτω στο φουλ) προσωπικές εμπειρίες, σκέψεις, προτάσεις, διαβάσματα και ακούσματα από διάφορα γραφόμενα και λεγόμενα. Με λίγα λόγια ό,τι μου έρχεται στο νου και ό,τι φτάνει στα μάτια και στα αυτιά μου. Το My Lovable Baby είναι ένα blog αφιερωμένο καταρχήν στο μωράκι μου αλλά και σε όλα τα μωράκια, τα τόσο υπέροχα (Lovely), πολύτιμα (Valuable) και ευλογημένα (Blessing) που είναι όλα τους, αναμφισβήτητα, αξιαγάπητα (Lo-Va-Ble).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets