To blog "Με τα δυο χεράκια"


Για σας με λένε Ειρήνη, είμαι 29 χρονών και είμαι μαμά 2 ζουζουνιών! Και μου αρέσουν πάρα πολύ οι κατασκευές! Όπως και στα κοριτσάκια μου, με παρακολουθούν ακόμα και αν το θέμα της κατασκευής δεν είναι παιδικό, και θέλουν να βοηθήσουν (το ένα προς το παρόν) και να συμμετάσχει και αυτή σε αυτό.
Τα θέματα των κατασκευών είναι πάρα πολλά, διακόσμηση, ανανέωση ρούχων, χειροποίητα γενικά.. τα πάντα, ανακύκλωση παλιών πραγμάτων σε καινούργια, μου αρέσει ακόμα και η μαγειρική, κηπουρική, βότανα, χειροποίητα καλλυντικά, λάδια.. κ.α. πολλά πολλά.. Έχω ακόμα αναρτήσεις που αφορούν την διακόσμηση των blog, θα προσθέσω σύντομα και διάφορα widgets και πως γίνετε να τα φτιάξετε μόνοι σας!
Επειδή μου αρέσουν πολύ τα blog, προσπαθώ να τα διαβάζω όλα όσα παρακολουθώ, αλλά δύστυχος μερικές φορές δεν προλαβαίνω...\

Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, ελπίζω να σας αρέσει και να βρείτε ότι ψάχνετε μέσα, γιατί αν όχι ακόμα, σύντομα θα έχει τα πάντα μέσα!

Ευχαριστώ πολύ..

α το blog μου είναι eirinimak.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets