To blog "Liquid days"



Δημιούργησα το ιστολόγιο αυτό πριν από τρία χρόνια, σε μια περίεργη περίοδο της ζωής μου, κατά την οποία συνειδητοποίησα την ανάγκη μου να γράφω.
Επιπλέον, τη εποχή εκείνη, ένιωσα τη χαρά του να διαβάζουν άλλοι αυτά που γράφω. Μετά τα πρώτα δύο περίπου χρόνια, άλλαξα τη μορφή του ιστολογίου αναρτώντας πιο δουλεμένα δικά μου κείμενα, καθώς και κείμενα άλλων που θα ήθελα να είχα γράψει εγώ.
O τίτλος του ιστολογίου προέρχεται από το “Song from the liquid days”, ένα από τα αρτιότερα έργα του Philip Glass.
Κάθε κείμενο κατά την ανάρτησή του συνοδεύεται συνήθως από μια κατά το δυνατόν ταιριαστή μουσική και από μια φωτογραφία που έχει τραβηχτεί από εμένα ή έχει ανασυρθεί μέσα από το αχανές φωτογραφικό άλμπουμ του διαδικτύου.
Ποίηση, πεζογραφία, μουσική και εικόνες είναι όλα όσα περιέχονται στις «ρευστές ημέρες» του ιστολογίου μου.

7 σχόλια:

Δικαιοπολης είπε...

Άξια η Μαρία, ΑΞΙΟΙ και ΣΕΙΣ που ΑΞΙΑ κρίνεται.

Doo είπε...

Hey there! really interesting blog :) I like your reviews! following

Θέμης είπε...

Μπράβο σας, πολύ όμορφο !

Ανώνυμος είπε...

Omg, the language is sooo wierd! It looks so crazy in my eyes! :D But when I translate, I can read it. Nice blog :)

- herewedaance.blogspot.com

Toto είπε...

interesting blog! keep it up!

you follow me: http://all-around-toto.blogspot.com
and I will return the favor ;)

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΡΦΟ!! ΥΠΕΡΟΧΟ!! ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΨΥΧΗ!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

ΝΙΚΟΣ

Blogger Widgets