To blog "Κουζινοπαγίδα της Bana Barbi"



Λέγομαι Βαρβάρα Νίγδελη και η καταγωγή μου είναι από την Μικρά Ασία. Μένω στο Κερατσίνι - Πειραιά.
Μετά από ένα μεγάλο χειρουργείο που έκανα, ολική γαστρεκτομή από καρκίνο στομάχου, ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.  
Προσπαθώ να ζω την κάθε ώρα και την κάθε στιγμή. Δεν μ' αρέσει πλέον να ασχολούμαι με πράγματα ... μικρά  και με πράγματα που δεν με κάνουν ευτυχισμένη!!!
 Προσπαθώ να βλέπω να πράγματα από την όμορφη πλευρά τους. 
Ακόμα και αυτά που μας στενοχωρούν πολύ!!!! Γιατί το ένοιωσα στο πετσί μου, ότι η ζωή είναι τελικά,  πολύ λίγη. 
Και δεν το βάζω ... κάτω !!!!!  Προχωρώ μπροστά και με θετικές, πάντα, σκέψεις !!!
 Μετά το χειρουγείο μου, δυστυχώς δεν είχα δυνάμεις  να δουλέψω στο μαγαζί μου και έτσι τώρα μ' αρέσει να δημιουργώ και να φροντίζω την οικογένειά μου!!!! 
Πάντα υπάρχουν διέξοδοι, από μια σοβαρή ασθένεια, ακόμα, κι αν αυτός είναι ο καρκίνος. 
Δεν το βάζουμε κάτω, προχωράμε μπροστά !!!
Την χαρά της μαγειρικής , από μικρή,  την είχα μέσα μου, πάντα μου άρεσε να κάνω μεγάλα τραπέζια σε φίλους και συγγενείς και να έχω δίπλα μου ευτυχισμένους ανθρώπους. Το να δημιουργείς στην κουζίνα , είναι χαρά και εκτόνωση!!!
Ασχολήθηκα , λοιπόν, με το internet, έφτιαξα το δικό μου foodblog, http://koyzinopagida.blogspot.gr,  και έβαλα εκεί, όλες τις συνταγές μου, που αρέσουν στην οικογένειά μου και στους φίλους μου. Παράλληλα , δικτυώθηκα και με άλλους foodbloggers, και ανταλλάσουμε συνταγές και απόψεις!!!
Η  μαγειρική τελικά κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους !!!!    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets