To blog "The Orange Pig!"


είμαι η Κατερίνα από το "The Orange Pig!" [http://theorangepigbykv.blogspot.com/]. Τα τελευταία 3 χρόνια ασχολούμαι με τη μόδα και το στυλ ειδικότερα, μαγεύομαι από το χώρο αυτό και προσπαθώ να εκφράζομαι μέσω του προσωπικού μου στυλ. Πριν 2 μήνες αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου blog αναπαράγοντας το καθημερινό μου ντύσιμο, με αγαπημένα κομμάτια από την ντουλάπα μου και φυσικά διάφορα άρθρα με νέα από το χώρο της μόδας. Αυτό το μικρό διάστημα της ζωής μου έχω γνωρίσει νέα άτομα και έχω λάβει πολύ περισσότερη έμπνευση από το το προσωπικό στυλ άλλων bloggers. Επίσης, συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν τελικά πολλά άτομα από την Ελλάδα που εκφράζονται εξίσου μέσω του στυλ τους, καταρρίπτοντας μου την άποψη ότι στους Έλληνες "δεν έχει συνηθίσει το μάτι τους" στο διαφορετικό, στο εκτός περιορισμών streetstyle. Πιστεύω ότι έχω πολλά ακόμη να μάθω και ακόμη περισσότερα να δώσω, σε ό,τι αφορά το είδος του blog μου.


Με εκτίμηση,
Κατερίνα Β. (Kate V στο  Blogger)

2 σχόλια:

KATE V είπε...

Ευχαριστώ πολύ nerokota.com !!! :D

Top blogs είπε...

@ Καte V
Να έχετε μια καλή χρονιά γεμάτη επιτυχίες δύναμη και υγεία..

Blogger Widgets