To blog "ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ"


Ονομάζομαι Μαρία και στο προσωπικό μου blog "ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ" (http://syllegw-stigmes.blogspot.gr) θα βρείτε:
 Σκέψεις... και ό,τι άλλο κατεβαίνει αυθόρμητα απ' το ανήσυχο μυαλό μου!!

Γιατί έχω αυτό το blog;
Απλά: “Ψάχνω μια καλή Θέα... εκείνη που θα με κάνει να ξεχνιέμαι!
Ψάχνω μια καλή ιδέα... εκείνη που θα μου δώσει την έμπνευση να δημιουργήσω!
Ψάχνω μια διέξοδο για να εκτονωθώ!
Ψάχνω τον εαυτό μου... μέσα σε λέξεις και λόγια...  που βγαίνουν κατευθείαν απ' τη ψυχή μου! 
Γράφω όπως ακριβώς μιλάω! 
Γράφω όπως ακριβώς αισθάνομαι! 
Όλα αυτά εκφράζουνε 100% εμένα! 
Γράφω όλα αυτά που δεν μπορώ να πω σε κανέναν!"

இڿڰۣ-ڰۣ—
---------------------------------------
url:  http://syllegw-stigmes.blogspot.gr

5 σχόλια:

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για την προβολή!
Συνεχίστε την καλή δουλειά, πάντα με επαγγελματισμό!

Top blogs είπε...

Αγαπητή μας φίλη
Ευχαριστούμε θερμά για τα καλά σας λόγια. Η παρουσία σας εδώ μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Καλή συνέχεια !

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Έχω εδώ και πάρα πολύ καιρό που παρακολουθώ το blog της φίλης Μαρίας.
Είναι ζεστό και φιλικό!!
Να είναι πάντα καλά και να μας κρατά συντροφιά με τις υπέροχες αναρτήσεις της. Καλό Φθινόπωρο Μαρία, καλό Φθινόπωρο Top blogs!!
:)

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου σ'ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε και τεράστια δύναμη!

Top blogs είπε...

@ ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Καλό φθινόπωρο και καλή δύναμη!

Blogger Widgets