To blog "the fairytale girl"




Αρχικά ξεκίνησα σαν fashion blogger αλλά τώρα πια συνειδητοποιώ πως στην πραγματικότητα ένα blog δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο σε μια κατηγορία.

Ασχολούμαι και με την φωτογραφία, τη μουσική, τη ζωγραφική και το design και τη δημιουργία κοσμημάτων και ουσιαστικά μέσα απ το blog μου προσπαθώ να βρω το πραγματικό στυλ μου και να ανακατευτώ με πράγματα που μου αρέσει να κάνω!

Είναι το δικό μου παραμυθένιο μέρος!

Το όνομα μου είναι Μαριάννα και το blog μου λέγεται “the fairytale girl!"

7 σχόλια:

Αλέξης είπε...

Πολύ ωραίο το blog σου κούκλα μου!!!
Μη ξεχνάς και εμάς τα αγοράκια :)
Χρόνια πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Den paizesai!! Eisai i prwti!!
Thanks................

Ανώνυμος είπε...

Μαριάννα μου άρεσε το μπλογκ σου.
Θα ήθελα αφού το μπλογκ σου μάλλον είναι περισσότερο προσωπικό να δω την πραγματική Μαριάννα.
Χρόνια πολλά.

Ανώνυμος είπε...

XRONIA POLLA
MOU ARESEI POLY I PAROUSIA SOU EDW
KALI XRONIA
APO TOTE POU SE VRIKA EDW SE DIAVAZW

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά.
Υγεία και αγάπη.

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ..

Marianna Papagiannopoulou είπε...

http://thefairytalegirl.blogspot.com/

To neo link tou blog mou..
Marianna

Blogger Widgets