To blog "2DesignPlus"




Καλησπέρα,

Λίγα λόγια λοιπόν για το 2DesignPlus,
Ήρθε η ιδέα τελείως στα ξαφνικά ας πούμε λόγο οικονομικής κρίσης πριν ένα χρόνο.
Με τις γνώσεις και την αγάπη για το design αποφάσισα να το ξεκινήσω.
 
Μπορώ να πω πως ένα χρόνο τώρα είναι λες και έχω ανακαλύψει ένα άλλο κόσμο αυτό
του blogging που πριν μου ήταν σχεδόν άγνωστος και αδιάφορος.
Τώρα δεν ξεκολλάω και έχω και μεγάλες προσδοκίες 'θέλω λέει όσοι ασχολούνται με το
design και την διακόσμηση να πηγαίνουν στο 2DesignPlus να ενημερώνονται και να εμπνέονται.
 
Να πω επίσης πως έχω  βάλει πολύ προσωπική δουλειά, χρόνο και κόπο αφού το έχω στήσει όλο
μόνος μου, έχω σχεδιάσει και τα λογότυπα κτλπ μιας και ασχολούμαι και με φωτογραφία και γραφιστική.

Σκοπός γενικότερα είναι να γίνει όσο καλύτερο και μεγαλύτερο γίνεται

Αυτά προς το παρόν,
αναμένω την απάντηση σας με ανυπομονησία

Φιλικά Μάνος-2DesignPlus


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets