To blog "sweetsandcrafts.wordpress.com"



Το περιεχόμενο του Sweets and Crafts έχει να κάνει με διάφορες δημιουργίες/κατασκευές, με κολάζ, ντεκουπάζ, mixed media, ανακύκλωση και ζαχαροπλαστική. Μου αρέσει πολύ να δουλεύω σε καμβά και σε ξύλο.

Πάντα, από μικρό παιδί, μου άρεσε να φτιάχνω και να συναρμολογώ πράγματα.  Ποτέ όμως δεν είχα σκεφτεί να "βγάλω προς τα έξω" αυτά που έφτιαχνα.  Τελικά, μετά τη βάπτιση του γιου μου και με την παρότρυνση μιας καλής μου φίλης, αποφάσισα να ξεκινήσω τη δημιουργία του μπλογκ μου.  Στη βάπτιση του γιου μου, ήταν όλα χειροποίητα από τα προσκλητήρια και τις μπομπονιέρες μέχρι το βιβλίο ευχών και τη διακόσμηση του χώρου του φαγητού που ακολούθησε.  Παρεμπιπτόντως, δεν έχω βρει ακόμη το χρόνο να αναρτήσω τα της βάπτισης!!

Η καθημερινότητα μου, όπως και των περισσοτέρων μητέρων, είναι αρκετά φορτωμένη και οι δημιουργίες μου είναι η χαρά, η ξεκούραση και η διέξοδος μου.  Δουλεύω πάντα βραδινές ώρες, αφού τακτοποιήσω τα παιδιά και τα βάλω για ύπνο.

Το μπλογκ μου μέχρι αυτή τη στιγμή που συμπληρώνει και το πρώτο του έτος, έχουν επισκεφτεί πάνω από 4,200 αναγνώστες και το γεγονός αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς δεν έχω κάνει καμία προσπάθεια για να το προβάλλω.  Αυτά που φτιάχνω τα κάνω με πολύ μεράκι και χαρά και θέλω πραγματικά να τα μοιραστώ με τον κόσμο. Οπότε, όσοι περισσότεροι μπορούν να το παρακολουθούν, τόσο το καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets