To blog "bebisthoughts"


Με λένε Γιάννη. Αυτή τη στιγμή, αρχές 2012, είμαι 18 μηνών αλλά σκοπεύω να μεγαλώσω. Φοράω πάνα, ξυπνάω τα βράδια, το λεξιλόγιό μου αγγίζει με δυσκολία τις 6 άντε 7 λέξεις (αν θεωρήσουμε λέξη το ”νταντά” που σημαίνει μανατρίνι, μπισκότο, τυρί, νερό και βόλτα την ίδια μάλιστα στιγμή), λατρεύω τα τάπερ και τα κοντρόλ
  
Έχω μια αδερφή τριών χρονών και κάτι ψιλά, μία μαμά, έναν μπαμπά και ευτυχώς 5 πιπίλες. Προς το παρόν μοιράζομαι το ίδιο δωμάτιο με την αδελφή μου και εύχομαι τίποτα περισσότερο. 
Πιστεύω ακράδαντα ότι ο ύπνος και το φαϊ είναι χάσιμο χρόνου. Λίγο πριν την έλευση των terrrible twos μου (η μαμά λέει πως υπάρχουν και terrible ones και terrible one-and-a-halves και terrible newborns) αρχίζω αυτό το blog γιατί πιστεύω πως τα μωρά υποεκπροσωπούνται στο διαδίκτυο και για να σπάσω και λίγη πλάκα. Αν δεν σας είπα ότι λατρεύω τα κοντρόλ σίγουρα θα σας είπα ότι μισώ τα παιδικά. 
Χάρηκα…
http://bebisthoughts.wordpress.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets