To blog "handmade art"

 
Από μικρή ήμουν επαναστάτρια και ανήσυχη σε πολλά επίπεδα. 
Στο σχολείο είχα κάνει μαθήματα ζωγραφικής με αλληλογραφία. Με κέρδισε όμως ο αθλητισμός. Προχώρησα...πρωταθλητισμός, πανεπιστήμιο, προπονητική, personal trainning, γάμοs, δύο υπέροχα παιδιά...αλλά η αναζήτηση δημιουργία και η επαφή των χεριών ΄΄ με τα όλων των ειδών τα υλικά δεν έσβησε! 
Ειμαι απο τιs τυχερέs και εξασκώ μια δουλειά που αγαπώ!!! Όμως νιώθω σαν να ξαναγεννήθηκα...και βιώνω μεγάλη ευτυχία και πληρότητα που μπορώ και ξεκλέβω χρόνο από τον ύπνο μου ,λίγο από τον άντρα μου και τα παιδιά μου για να ταξιδέψω μέσα στα όνειρα μου και κάποιες στιγμές να κάνω.....την δικιά μου θεραπεία ψυχής μέσα από τιs κατασκευές μου.
Maria Kantzali

9 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

πραγματικα αξιζει να το επισκεφτειτε κ να το βαλετε στα αγαπημενα σας.ειναι ζεστο κ φιλοξενο σαν την κατοχο του...

lourdi lourdaki είπε...

AΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ!!
ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΡΕΒΕΚΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!!!..

Maria είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!
ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Όσοι δεν το γνωρίζατε ...χάνετε, γλυτώνετε όμως την ζήλεια για ο,τι όμορφο δημιουργεί το Μαράκι!!!
Κάνει ΘΑΥΜΑΤΑ!

love2love είπε...

teleio spitaki na pate oloi apo ekei

SpIrToKoYto είπε...

Μαράκιιιιι...βάλε καφέ...σου ερχόμαστε όλες...-:))

Ειρηνη Σ είπε...

oταν φτασετε στο μπλογκ της Μαριας δεν θα φυγετε παρα μετα απο πολλες ωρες
και ολο θα γυριζετε να δειτε και να θαυμασετε οοοοολα αυτα που δημιουργει και που απλοχερα μας μαθαινει
να εισαι καλα Μαρια

nitsa2009 είπε...

Υπέροχη δουλειά,και καταπληκτικό το μπλόκ σου.Συνχαρητήρια και πάντα δημιουργικές κατασκευές.

misirlouka είπε...

μετα τα οσκαρ το μαρακι μας εχει παρει το ανηφορο!!!.....χιχιχιχι

Blogger Widgets