Το blog "Εξαιρέσεις"


Ονομάζομαι Δήμητρα και είμαι κάτοχος του blog με τον χαρακτηριστικό τίτλο Εξαιρέσεις
Αναρτώ άρθρα τις επικαιρότητας που αφορούν κοινωνικά θέματα, πολιτικά, θέματα οικονομικά, κάποια αγαπημένα τραγούδια, αστεία βίντεο  και γενικά ότι προβληματίζει εμένα και τους γύρω μου.

Οι θεωρίες που πιστεύω είναι:
Οτιδήποτε μοιράζεις στην ζωή σου, επιστρέφεται. Γι’ αυτό πρόσεξε τι μοιράζεις!
Μπορείς να καταλάβεις την ποιότητα ενός ανθρώπου αν παρατηρήσεις πως συμπεριφέρεται σε αυτούς που δεν έχουν τίποτα να του προσφέρουν !
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των ανόητων είναι ότι προσέχουν τα σφάλματα των άλλων και δεν βλέπουν τα δικά τους.
Τέχνη δεν είναι να απεικονίζουμε τα ωραία πράγματα, αλλά να απεικονίζουμε ωραία τα πράγματα

Είστε ευπρόσδεκτοι όλοι καθένας από εμάς μπορεί να εκφραστεί με οποιοδήποτε πολιτισμένο τρόπο  και όχι με βωμολοχίες, θερμή παράκληση, γιατί το blog το παρακολουθούν και μικρά παιδιά. Σας ευχαριστώ πολύ.  Θα χαρώ πολύ να σας συναντήσω στο ιστολόγιό μου!

5 σχόλια:

Σάββας είπε...

Ένα υπέροχο blog που από την πρώτη επίσκεψη σε κερδίζει με την αισθητική του. Είναι ανατρεπτικό, καλλιτεχνικό, διασκεδαστικό και φιλικότατο στον κάθε επισκέπτη. Σίγουρα αποτελεί μια “Εξαίρεση” σε οποιοδήποτε κανόνα. Αξίζει να το επισκεφτείς ξανά και ξανά και ξανά.

Γιώργος είπε...

Μπράβο Δήμητρα. Πάρα πολύ καλή προσπάθεια. Μπήκα στο blog σου και μου άρεσε πολύ.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Σάββα, Γιώργο ευχαριστώ πολύ για τα θετικά σχόλια σας ελπίζω μέσω του blog μου να τα λέμε συχνά. Να είστε πάντα καλά και να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

Θανάσης είπε...

Πράγματι, μια πολύ ενδιαφέρουσα, καλαίσθητη και "ζεστή" εξαίρεση το blog σου Δήμητρα.
Μπράβο !!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ θανάση για τα καλά σου λόγια. Χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου εορτή, ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου.

Blogger Widgets