Το blog "GEORGE THE TIGER Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ"


Φίλοι μου γειά σας κι από εμένα! Είμαι ο Γιώργος Καλατζής και στα 11 μόλις χρόνια μου, απέκτησα κι εγώ τον δικό μου φωτογραφικό χώρο στο διαδίκτυο! 

Είναι οικογενειακή παράδοση ξέρετε και εγώ δεν θα μπορούσα να αποτελέσω εξαίρεση. Είναι καιρός λοιπόν να κάνετε παρουσίαση και στο δικό μου ιστολόγιο. Μέσα - άμα το ψάξετε - θα βρείτε φωτογραφίες σαν κι αυτές που σας στέλνω για να βάλετε στην παρουσίαση σήμερα. 
Σας περιμένω όλους σας! 


Με αγάπη, Γιώργος Καλατζής.
 
Υ.Γ. Μπορεί να είμαι τίγρης, αλλά μην φοβάστε, δεν θα σας γρατζουνίσω (προς το παρών).




Υ.Γ. από Top Blogs
Ο Γιώργος είναι γιός του κ.Δημήτρη Καλατζή
http://nerokota.blogspot.com/2010/12/to-blog-dimitris-kalatzis-photography.html

Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε ένα τόσο νεαρό μέλος στην παρέα μας !

Blogger Widgets