To blog "kallismakeuphouse"



Γεια σας!

Ονομάζομαι Κάλλη και μόλις ξεκίνησα το blog μου εδώ και λίγο καιρό, παράλληλα με το κανάλι μου στο youtube.
Ομολογώ, πως είναι μια απίστευτη εμπειρία που με ξετρελαίνει. Θέλω συνέχεια να γράφω άρθρα και να ψάχνω στο google  ιδέες για τα μελλοντικά μου posts! 

Η ιδέα να ξεκινήσω ένα blog ήρθε από το αγόρι μου, ο οποίος είχε ένα δικό του και αφού είδε το πάθος μου για το μακιγιάζ και την ομορφιά, μου είπε <<γιατί δεν φτιάχνεις blog;>>
Το σκέφτηκα σοβαρά αν θα μπορώ να αντεπεξέλθω και να με!

Μέσα απ το blog μου θέλω να μοιραστώ τις γνώσεις και τις ιδέες μου με κοπέλες που έχουν το ίδιο πάθος με μένα. Να δώσω γνώσεις και ιδέες και κοπέλες που τώρα ξεκινούν να ασχολούνται με μακιγιάζ και ομορφιά αλλά και να πάρω με τη σειρά μου γνώσεις. Ευελπιστώ το blog μου να γίνει εκτός από κέντρο ''μάθησης'' και διασκέδασης, ένα είδους forum που μέσα σ αυτό θα μπορούν κοπέλες όλων των ηλικιών να συζητούν για τις γνώσεις τις εμπειρίες και τις 

ιδέες τους. (με θέμα το μακιγιάζ και την ομορφιά φυσικά)
Δεν είμαι επαγγελματίας σε καμία περίπτωση αν και ονειρεύομαι την δουλειά μου σαν makeup artist. Το blog μου είναι ένας τρόπος να ασχοληθώ μ αυτό που αγαπάω. Να πάρω και να δώσω έμπνευση. (Επίσης έχω μια στήλη που ασχολείται με το στυλ (όχι μόδα). Την δημιούργησα για να μοιράζομαι τις ιδέες μου για τα trends που αλλάζουν ανά εποχές αλλά το blog ασχολείται κυρίως με ομορφιά.)

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το mail μου.
Καλό απόγευμα,
Κάλλη

http://kallismakeuphouse.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets