Το blog "Εκφράσου ελεύθερα"

 
Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε και λειτουργεί από τις 10 Νοεμβρίου 2010 και σήμερα μετράει πολλούς αναγνώστες. 

Σκοπός της δημιουργίας ήταν κατά κύριο λόγο στο να εκφράσω και να μοιραστώ μαζί σας κάποιες απόψεις ελεύθερα και να ακούσω την γνώμη των αναγνωστών που θα τις διαβάσουνε. 

Πιστεύω στην φιλία αλλά στην διαδικτυακή, εκεί που ξέρω πως δεν υπάρχουν συμφέροντα και ο καθένας μπαίνει για να διαβάσει και να σχολιάσει επειδή έτσι αισθάνεται και όχι προς κάποιο όφελος. 

Στο ιστολόγιο μπορείτε να βρείτε κάποιες απόψεις δικές μου περί πολιτικής και όχι μόνο, κάποια αστεία βίντεο που θα αναρτώνται κατα καιρούς, κάποιες συνθέσεις τραγουδιών δικές μου και γενικά οτιδήποτε θέλω να μοιραστώ μαζί σας. 

Είστε ευπρόσδεκτοι όλοι αρκεί να τηρείτε έναν και μόνον κανόνα. Δεν μου αρέσουν οι βωμολοχίες. Ο καθένας μπορεί να εκφράσει οτιδήποτε αρνητικά με πολιτισμένο τρόπο, άλλωστε η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια. 

Θα χαρώ πολύ να σας συναντήσω στο ιστολόγιό μου.


8 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Επισκεφθήκαμε το ιστολόγιό σας και το βρήκαμε πολύ ενδιαφέρον. Προβάλλετε πολύ ωραία τις απόψεις σας και τις ανησυχίες σας. Σίγουρα έχετε πολλά να προσφέρετε. Δεν σας κρύβουμε ότι μας δίνετε και μια δόση κουράγιου.

Καλή συνέχεια!

elena είπε...

Το καλύτερο blog ever !!!!!!!!!!!!!! σας το συστήνω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Το συστήνω και εγώ.. Ειλικρινά μου άρεσε..

Αννα είπε...

Πολύ όμορφο και ενδιαφέρον μπλογκ!
Ανθρώπινο :)
Καλή συνέχεια.

Δημήτρης είπε...

Ομορφο, ποιοτικό και σεμνό.
Μπράβο.

Ρούλα είπε...

Πάρα πολύ καλό blog, συγχαρητήρια για την θεματολογία σας αλλά και για το ήθος.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφη η παρουσίασή σας είναι ένα πολύ όμορφο blog!!!
Έχετε ένα ιδιαίτερο τρόπο έκφρασης! Συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Blogger Widgets