Το blog "Όνειρα σε ροζ σύννεφα"


Το "Όνειρα σε ροζ σύννεφα" (http://rozsunnefo.blogspot.com) είναι ένας καμβάς με χρώματα! Από άσπρο και ροζ μέχρι γκρι και μαύρο! Δεν θα βρείτε τίποτα άλλο παρά ένα κομμάτι δικό μου! Είναι η ψυχή μου που απλώνει τις "μπογιές" σ' αυτόν τον πίνακα!  
Θα σας φανεί ίσως κάπως παιδιάστικο μα.... είμαι ένα παιδί! Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο! Και όσο τα γραπτά μένουν τόσο εγώ θα γράφω για να βγω από το χάος που με κυκλώνει! Ατέλειωτες σκέψεις, παιδικές σκέψεις με ό,τι αυτό συμπεριλαμβάνει! Με ευαισθησία και μαζί αδυσώπητη σκληρότητα, με λίγη δόση ειρωνείας ίσως και ανοησίας και ανωριμότητας! Κάποιες από αυτές τις παιδικές μου σκέψεις, όσες με αφήνει το μυαλό μου και το χέρι μου, τις ξεκολλάω απ' την ψυχή μου και τις καταθέτω εδώ! Τις μοιράζομαι μαζί σας για να τις απαλύνω!

μικρή Μεγάλη

1 σχόλιο:

Μάρα Μπαντουβάκη είπε...

Eπιτέλους ο blogger μου επιτρέπει να αφήσω το σχόλιο μου.

Είναι ένα αξιόλογο blog που σε βάζει σε σκέψεις και ξεκλείδωμα ψυχής!!
Μ' αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφει η μικρή μεγάλη!!

Blogger Widgets