To blog "...και πρασιν' αλογα"



Χαίρετε.

Είμαι ο κύριος Πράσινος (όχι αυτός από το Cluedo, το λέω επειδή μας μπερδεύουν συχνά). Είμαι λοιπόν ο κύριος Πράσινος όπως σας είπα και αν θέλετε να ξέρετε έχω και άλογα.
Έτσι βγήκε η έκφραση «και πράσινα άλογα» και έτσι φτιάχτηκε το blog μου με τίτλο «...και πράσινα άλογα» τα οποία βόσκουν στη διεύθυνση:  http://andgreenhorses.blogspot.com/.

Υπάρχει η τάση ότι μας φαίνεται περίεργο να το αναλύουμε και να του δίνουμε τη δική μας σημασία. Έτσι για πολλούς η έκφραση  και πράσινα άλογα δε μιλάει για πράσινα άλογα αλλά για «πράσσειν άλογα» δηλαδή το να πράττουμε χωρίς λογική. Επειδή όμως εμένα μου αρέσει το πράσινο (που είναι λογικό αφού με λένε Πράσινο) αλλά και για κάποιους άλλους προσωπικούς λόγους πιστεύω και υποστηρίζω ακράδαντα ότι η έκφραση μιλάει όντως για πράσινα άλογα γι' αυτό και βάφτισα έτσι το ιστολόγιο μου. Ιδού και μία σελίδα http://sarantakos.wordpress.com/2009/05/06/prasinaloga/  που προσωπικά με πείθει -αλλά και να μη με έπειθε πάλι έτσι θα το ονόμαζα- για την προέλευση και σημασία της έκφρασης αυτής.

Το blog αυτό φτιάχτηκε με σκοπό  να αποτελέσει ένα ημερολόγιο σκέψεων και προβληματισμών χωρίς κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Σκέφτηκα ότι έτσι θα μου δινόταν η ευκαιρία  να  συλλέξω γνώμες πάνω σε αυτά που έρχονται στο ξεροκέφαλό μου μάλλον ουρανοκατέβατα. Η σκέψη μου ήταν σωστή και η συλλογή από (εξαιρετικά ενδιαφέρουσες) γνώμες μεγαλώνει με τον καιρό. Επειδή όμως μου έγινε εμμονή το «κυνήγι» για συλλογή απόψεων είπα να σας παρουσιάσω το blog μου ώστε να μεγαλώσω κι άλλο τη συλλογή μου και να ΄ρθω στα ίσα μου.

Ευχαριστώ για το χρόνο και την προσοχή που διαθέσατε.
Με εκτίμηση,
κος Πράσινος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets