Τo blog "Alma Libre"



Είμαι η Alma Libre, αρχικά ξεκίνησα αυτό τό blog μετά την περιπέτεια τής υγείας μου με τον καρκίνο τού μαστού και θέλοντας μέσα από μένα, την πορεία και τις εμπειρίες μου σχετικά με την ασθένεια , να ευαισθητοποιήσω και να προτρέψω και άλλες γυναίκες αλλά και άντρες πού αγαπούν τις γυναίκες , να μην "αφήνωνται", γιατί η ασθένεια αυτή δεν κάνει διακρίσεις.

Στο blog μου θα βρείτε ιατρικά κείμενα ,πάντα υπογεγραμμένα πού σκοπό έχουν την ενημέρωση - πρόληψη με ανθρώπινη έκφραση διατυπωμένα, καθώς επίσης και προσωπικές σκέψεις από χειρόγραφα κείμενα με "πινελιές" λογοτεχνίας και ποίησης, τα οποία με αγάπη μοιράζομαι μαζί σας .

3 σχόλια:

Λεωνίδας Π. είπε...

Εχετε ένα πολύ όμορφο μπλογκ και είστε μια ευγενική ψυχή.
Βρήκατε το κουράγιο όχι μόνο να ξεπεράσετε το προσωπικό σας πρόβλημα αλλά να σκεφτείτε και το συνάνθρωπο.
Θα ήθελα να σας απευθύνω και δημόσια ένα μεγάλο μπράβο.
Ανθρωποι σαν εσάς δικαιώνουν την ύπαρξή μας εδώ.
Καλή συνέχεια στο έργο σας.
Εγώ και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι θα γίνουν τακτικοί σας αναγνώστες.

Alma Libre είπε...

Αγαπητέ μου φίλε Λεωνίδας Π . σέ ευχαριστώ πολύ γιά τά καλά σου λόγια. οί ανθρωποι έχουμε απίστευτες δυνάμεις μέσα μασ ,αρκεί νά τό συνηδειτοποιήσουμε αυτό .
Νά είσια πάντα καλά καί νά έχεις μιά πολύ Καλή Χρονιά .

Θανάσης είπε...

Κυρία μου, τα σέβη μου!!!
Να είστε πάντα καλά και να έχετε κάθε ευτυχία στην ζωή σας.

Blogger Widgets