To blog "The Suburb"


Ονομάζομαι Δάφνη Κλείτσα είμαι 19 χρονών και έχω δημιουργήσει το blog The Suburb http://inthesuburb.blogspot.gr/ .
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διαβάζω κάθομαι και γράφω για ότι μα ότι με απασχολεί!
Ξεκίνησα να γράφω πριν από 5 περίπου μήνες.
Ο λόγος;
Πάντα ήθελα να βρω ανθρώπους να ακούνε αυτά που θέλω να πω και να συμφωνούν μαζί μου!
Νιώθω ότι έχω έρθει πολύ κοντά με τους virtual φίλους μου δηλαδή τους followers μου!

Έχω ήδη αρχίσει και ασχολούμαι πιο εντατικά με την Μόδα γενικά και ιδιαίτερα με το fashion styling αφού αρχικά είχα στο μυαλό μου ότι η θεματολογία του The Suburb ήθελα κυρίως να είναι τα προαναφερθέντα!
Αν και ασχολούμαι με θέματα ομορφιάς και Μόδας δεν το παίζω ειδικός.
Εκφράζω απλά την άποψη μου.

Αν θα έπρεπε να εντάξω το The Suburb σε κάποια κατηγορία,θα έλεγα ότι η καλύτερη θα ήταν η Μόδα.
Γιατί κακά τα ψέματα όλα έχουν σχέση με την Μόδα. 
Από το τι θα φας μέχρι το που θα πας διακοπές.
Την Μόδα όμως που δημιουργούμε εμείς βέβαια λαμβάνοντας υπόψιν το τι γίνεται γύρω μας!

Πώς δημιουργώ το κάθε post;
Όταν πάω για ψώνια τσουπ κάνω ένα post.
Όταν νιώθω αρκετά stylish(με το δικό μου είδος στυλ) τσακ να και άλλο post με το τι φοράω.
Όταν πάλι έχω δει κάτι,κάπου και για κάποιο λόγο θέλω να το μοιραστώ με κάποιον πάλι θα γράψω το σχετικό post!
Όταν θέλω απλά να μιλήσω(σε αυτή την περίπτωση να γράψω)για αυτά που νιώθω και πάλι θα γράψω στο The Suburb!

Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί να μπούμε στο The Suburb.
Κοιτάξτε,κατ'εμε η μόνο απάντηση είναι ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!
Αλλά επειδή τυχαίνει να έχω ξεπεράσει κατά πολύ την ηλικία των 5 ετών θα πρέπει να δώσω μια πιο ώριμη και πειστική απάντηση.
Είναι κάτι διαφορετικό,εντάξει κινείται πάνω σε νοητά πατρόν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πιστή αντιγραφή αυτών!
Είναι η ειλικρινής άποψή μου για το ότι βλέπω.
Είναι η ζωή μου μέσα από φωτογραφίες και κείμενα.
Δεν είμαι ούτε φωτογράφος, ούτε συγγραφέας.
Είμαι απλά μια κοπέλα 19 χρονών.
Μου αρέσει να επικοινωνώ με τους άλλους ανθρώπους.
Άλλα όχι μέσα στα στενά όρια της μικρής κοινωνίας(καλά εντάξει στην Αθήνα μένω) στην οποία ζω αλλά σε όλο τον κόσμο.
Αυτός είναι και ο λόγος που γράφω στα Αγγλικά.
Έχω ήδη κάνει φίλους σε αρκετά μέρη του κόσμου που με κανέναν άλλο τρόπο δεν θα γνώριζα.
Αυτή είναι για μένα η μαγεία του blogging!
Η επικοινωνία με τον κόσμο!
Μέσα από το blog μου έχω γίνει πιο ολοκληρωμένος άνθρωπος γιατί έχω διευρύνει τους ορίζοντες μου.

Αν κάποιος θέλει να δει πως το κατάφερα αυτό ή τι στο καλό λέει αυτό το κορίτσι μπορεί πολύ απλά να επισκεφθεί το blog μου και να του λυθούν όλες οι απορίες!
Σας περιμένω εκεί http://inthesuburb.blogspot.gr/.
Το εννοώ,συνέχεια στο ίντερνετ είμαι:P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets