Το blog "ΕΚΦΡΑΣΟΥ"


Μου αρέσει πολύ να εκφράζομαι μέσω του γραπτού λογού. Ανέκαθεν μου άρεσε απλά τώρα άρχισα να τον αγαπάω κιόλας.
Υπήρχαν και υπάρχουν στιγμές που το μυαλό μου γεμίζει ένα σωρό ασυνδύαστες σκέψεις που με ¨ζαλίζουν¨… τότε εγώ για να βοηθήσω τον εαυτό μου κάνω αυτό που ξέρω να κάνω: ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΓΡΑΠΤΑ! 

Μια τέτοια λοιπόν στιγμή αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό εδώ το blog και να δημοσιεύω τις δικές μου ιστοριούλες. Στο δικό μου blogόσπιτο θα βρείτε διάφορα θέματα που με εκφράζουν αλλά πάνω απ’ όλα θα δείτε τον τρόπο που εκφράζομαι θέλοντας να σας κάνω να ανακαλύψετε μέσα από τα γραπτά μου τον εαυτό σας, τον εαυτό μου, τον εαυτό του διπλανού σας, τα όνειρα και τους στόχους σας, την αισιοδοξία, τη χαρά και τη δύναμη που κρύβουμε όλοι οι άνθρωποι στη ψυχή μας! 

Ειλικρινά, ελπίζω και εύχομαι ολόψυχα να καταφέρω να σας περάσω όλα όσα επιθυμώ μέσα από τα γραπτά μου αλλά πάνω απ’ όλα θα ήθελα να σας κάνω να ¨ταξιδέψετε¨ μαζί τους και να ζήσετε όλα όσα θα ζουν οι πρωταγωνιστές τους. Ευελπιστώ να καταφέρω να ¨πιλοτάρω¨ σωστά και να απολαύσετε ευχάριστα και γαλήνια τη πτήση σας. Ώρα για απογείωση! Καλό ταξίδι λοιπόν! :)

7 σχόλια:

next_day είπε...

το γνώρισα πρόσφατα αυτο το όμορφο και ζεστό σπιτικό!!!
Πρόταση, να διαβάζεται με ζεστό καφέ και κουλουράκια!! :)

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Σας ευχαριστώ για την όμορφη παρουσίαση του blog μου και επίσης ευχαριστώ και εσένα next day για τα καλά σου λόγια! :)

love2love είπε...

πολυ επικοδομητικα σχολια κανει και μπειτε σε αυτο το σπιτι

elexerdelex είπε...

The page you requested was too large to translate.

http://nerokota.blogspot.com/2011/02/blog_18.html

Could you small down your blog :( I can't read it :(

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ μπράβο για τα υπέροχα κείμενα σου!
Καλή συνέχεια!!

Top blogs είπε...

@ elexerdelex

My dear friend,
Thank you very much for your visit. Please try to do it from here:

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=el&tl=en&u=http://nerokota.blogspot.com/&act=url

Top blogs είπε...

@ ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μας αγαπητή μας φίλη, να φιλοξενούμε εδώ το αξιόλογο ιστολόγιό σου και να το διαβάζουμε :)))

Blogger Widgets