To blog "ταξιδιάρικες σκέψεις"

Οι ανθρώπινες σχέσεις και αξίες μας απασχολούν όλους!
Σκέφτηκα να δημιουργήσω τις "Ταξιδιάρικες σκέψεις"
για να μοιραστούμε Μαζί τις  σκέψεις μας πάνω σε θέματα που μας αφορούν.
Επίσης μέσα απ τους συνταξιδιώτες μου είναι μια ευκαιρία να Μάθω Οσα Δεν Γνωρίζω!

Σας προσκαλώ να κάνουμε ένα μακρινό ταξίδι μέσα στα συναισθήματά μας,
 στην διαφορετικότητα των απόψεών μας ή στη συμφωνία αυτών,
να θυμηθούμε την αγάπη,την συμπόνοια 
και όποια άλλα συναισθήματα κατοικούν στην ψυχή μας!

Ελάτε ακόμα, να νιώσουμε για λίγο πάλι παιδιά και να χαμογελάσουμε παίζοντας, 
για να χαλαρώσουμε  από το καθημερινό μας άγχος,να ακούσετε μουσική ενώ εγώ θα σας ξεναγήσω στο όμορφο νησί μου!!
Επειδή είμαι μικρή blogερίτσα ενός μήνα, έχω τη διάθεση και την ευχαρίστηση να προσθέσω κ άλλα θέματα στο blog μου για 
να περάσουμε ακόμα καλύτερα στις ταξιδιάρικες διαδρομές του μυαλού και της ψυχής μας!!
Τιμή μου να σας έχω συνταξιδιώτες!!  Η ζωή μας είναι ένα συνεχές Ταξίδι.... Σας περιμένω με χαρά!! 

              ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!

                                                 http:/www./aggelemou0.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets