To blog "Βάγια Ριζηνού"

Image and video hosting by TinyPic
Είμαι ποιήτρια και συγγραφέας. Ο λόγος που με οδήγησε να δημιουργήσω ενα blog είναι γιατί θέλω να μοιραστώ με τους συνανθρώπους μου τα δημιουργήματα μου πάνω στα οποία αποτυπώνονται οι απόψεις και τα συναισθήματά μου.. Γιατί οποιαδήποτε ''υγιής'' δημιουργία σε οποιαδήποτε μορφή κι αν αυτή μεταφράζεται αν δεν μοιράζεται χάνει πολλά από την ουσία της..Αυτός είναι ο πιο βασικός λόγος που δημιούργησα το blog μου... καθώς και να μαθαίνω για τα χαρίσματα και τις ιδέες άλλων ανθρώπων..

Ευχαριστώ πολύ
Με εκτίμηση
Βάγια Ριζηνού

5 σχόλια:

Karolina , Krystyna , Klara ♥ είπε...

Καλώς ήρθατε! Σας εύχομαι Καλή σας μέρα : * *

Unknown είπε...

Cada um de nós também tem esses motivos e o desejo é partilhar dando e recebendo novas formas de ver o mundo

Ανώνυμος είπε...

Καλό μας δημιουργικό ταξίδι....

Avenida con Poemas είπε...

Καλό ταξίδι στην ποίηση και στις αναρτήσεις σας .

Βάγια Ριζηνού είπε...

Ευχαριστώ.... Καλό μας ταξίδι...

Blogger Widgets